۱۳۹۵ مرداد ۱۳, چهارشنبه

کابوس سراسیمگی و ذلت در اصطبل وحوش ولایت

پایگاه خبری مجلس رژیم-11مرداد 95:
نمایندگان مجلس معتقدند دیدار رجوی و محمودعباس در راستای سازماندهی جبهه‌یی علیه نظام از سوی عربستان سعودی است که مورد حمایت مالی آل سعود است.

قاضی زاده هاشمی: محمودعباس سیاست یاسرعرفات را دنبال می‌کند. سعودیها در حال سازماندهی و ایجاد جبهه‌یی علیه نظام اسلامی هستند.

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس: مجاهدین همزمان با سالگرد عملیات مرصاد اقدام به دیدار با افراد و گروه‌های ضدنظام می‌کنند که البته آن نیز از فتنه‌آفرینی‌های سعودی است.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با انتقاد از دولت فرانسه برای میزبانی از مجاهدین گفت: سال هاست دیدارهایی علیه نظام و ملت جمهوری اسلامی در پاریس شکل می‌گیرد و فرانسه به‌وضوح از این گروه حمایت می‌کند که لازم به تجدیدنظر از سوی دولت این کشور دارد. مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین از آرمانهای فلسطین عبور کرده و باید بدانند جلسه با مجاهدین نه تنها مشکلی از فلسطین حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات آن می‌افزاید و باعث ایجاد تفرقه میان امت اسلام می‌شود.

نانواکناری: عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس: هر نوع پشتیبانی از مجاهدین توسط هر نهاد یا کشوری خلاف قوانین و عرف بین‌المللی است و وزارت امور خارجه نیز تمام این ملاقاتها را محکوم می‌کند.

نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به دیدار اخیر محمود عباس و مریم رجوی گفت: این ملاقات در پی درخواست یکی از عناصر عربستان در همایش مجاهدین در پاریس انجام شده است.

نقوی حسینی تصریح کرد: اقدامات این چنینی در جهت تضعیف نظام انجام می‌شود که احتمال تکرار این دیدارها و جلسات در آینده نیز وجود دارد.

پاسدار محسن رضایی دبیر مصلحت نظام و سرکرده پیشین سپاه پاسداران ، معروف به پهلوان پنبه ارتجاع نیز، با تأخیری دو روزه بهم ریختگی ولایت خامنه‌ای و مصلحت خانه رفسنجانی را برملا کرد!

سپاه پاسداران در خبرگزاری خود در روز 11مرداد 95 زیر عنوان «واکنش محسن رضایی»! نوشت: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به دیدار رئیس دولت فلسطین و مریم رجوی، در صفحه شخصی‌اش نوشت: در میان رهبران فلسطین, محمود عباس، تا کنون نتوانسته برای مردم فلسطین قدمی مؤثر بردارد و در پی تقویت مجاهدین علیه جمهوری اسلامی ایران است.

پهلوان پنبه وارفته ارتجاع سپس در یک فقره خط‌ و نشان کشیدن علیه جنبش فلسطین، با حماقت خاصی اضافه کرد: «ما با هیچ‌کس نه شوخی داریم و نه عقد اخوت بسته‌ایم, هرکس علیه (نظام) , کوچکترین قدمی بردارد قدم‌هایش را می‌شکنیم» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر