۱۳۹۵ مرداد ۱۵, جمعه

سایت کتابات: جنون آخوندها و پیام اپوزیسیون ایران

سایت عربی کتابات با عنوان ”جنون آخوندها و پیام اپوزیسیون ایران“ نوشت: «شیوه برخورد رژیم ایران با اپوزیسیون خود میزان تناقضاتی که در اندیشه این رژیم لانه کرده است را فاش می‌سازد و این علاوه بر نگرانیهایی است ‌که فعالیتهای این اپوزیسیون آزادی‌بخش در داخل و خارج ایران دچارش می‌کند.

آنچه که این موضوع را تأیید می‌کند شیوه‌یی است‌که این رژیم در حرف زدن علیه سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران که اپوزیسیون این رژیم است، به‌کار می‌گیرد... و توصیفاتی که از این سازمان می‌کند با کارهایی که در قبال آن انجام می‌دهد، متناقض است.

از این‌رو سیاستمداران رژیم آخوندها دائماً لفظ منافقین را علیه اعضای اپوزیسیون به‌کار می‌برند در حالی که این مخالفان هیچ‌گاه با مردم خود با سیاست 2گانه حرف زدن که این رژیم با مردم ایران صحبت می‌کند، برخورد نمی‌کنند، بلکه از ابتدا در راه آزادی خلقشان از خودگامگی و استبداد شاه حرکت کرده و مسیرشان را در جاده پر از خار و آغشته به خون رزمندگانشان ادامه داده‌اند تا مردم خود را از عقب‌ماندگی تاریک اندیش مذهبی ای که کرسی‌های حکومت را در دست دارد و بین مردم یکپارچه تبعیض قائل است، آزاد کنند.

رژیم ولایت‌فقیه هرازگاهی با زبان سیاستمدارانش اپوزیسیون را جانبی و بی‌تاثیر توصیف می‌کند که هیچ پایگاه مردمی در داخل ایران ندارد و همزمان پول فراوانی برای خریدن نویسندگان و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خرج می‌کند که این اپوزیسیون و اعضای آن را مورد حمله قرار دهند و با به‌کارگیری امکانات مادی آنها را در مقابل مردم خود و جامعه بین‌المللی مخدوش نشان دهند.

این رژیم در رابطه با اپوزیسیون خود که اعدام اعضای آن به تعداد بی‌سابقه‌یی رسیده است به‌روشنی وحشت و شاید جنون دارد. جنونی که کاراکتر این نظام است کما این‌که همین جنون در عملکردهای سیاسی این رژیم در تعدادی از عرصه‌های منطقه‌ای نمایان است.

این رژیم بی‌محابا میلیونها دلار را برای خریداری نفرات خرج می‌کند و با وارد کردن فشارهای روانی به مخالفین، آنها را برای جاسوسی بر روی اقدامات (آزادی‌بخش) اپوزیسیون در خارج از ایران به‌کار می‌گیرد. و این علاوه بر خرید خبرنگاران و نویسندگان و روزنامه‌نگاران و تأسیس مؤسسات تبلیغاتی است که کارشان سفید سازی صورت رژیم از طرفی و شیطان‌سازی اپوزیسیون آن از طرف دیگر است. این شیطان‌سازی در مورد تمامی نیروهایی که در مقابل دخالتها و تجاوزات این رژیم در کشورهای منطقه ایستاده‌اند و در برابر مباح کردن خون زنان و مردان و کودکانشان مقاومت می‌کنند نیز اعمال می‌شود.

همه این کارها با به هدر دادن ثروتهای مردم انجام می‌شود و این در حالی است که مردم ایران از معضلات ناشی از فشارهای زندگی و خرابی وضعیت معیشتی که تحریمهای اقتصاد در طی سالها طولانی بر آنها تحمیل کرده است رنج می‌برند... و آمار بیکاری در میان جوانان ایران رکورد شکسته است. و از این بگذریم که ناامیدی، این جوانان را میلیون میلیون به سوی اعتیاد به مواد مخدر سوق داده است طوری که ثبات و امنیت کل جامعه ایران را تهدید می‌کند.

هر وقت اپوزیسیون ایران پیروزی‌ای به‌دست می‌آورد و قدمهایی در جاده باز کردن کانالهای ارتباطی با جامعه بین‌المللی و گسترش دایره هماهنگی و جذب برمی‌دارد... رژیم می‌لرزد همان‌طور که بصورت روشنی در گردهمایی پاریس که اخیراً برگزار شد، روشن گردید و این همزمان با این است‌که رژیم ولایت‌فقیه دایره تجاوزاتش را با سیاست دخالت در امور دیگران و نفوذ در تعدادی از کشورهای منطقه و در اختیار گرفتن کنترل سیاسی بعضی از آنها، گسترش می‌دهد و با دستان خود خون بی‌گناهان را می‌ریزد. اما اینکار را بدون این‌که حسابرس و ناظری وجود داشته باشد، توسط شبه‌نظامیان فرقه‌گرایی که به نیابت کار می‌کنند، و یا عناصر جنایتکارش انجام می‌دهد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر