۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

میدل ایست آنلاین: این تظاهرات بزرگ ۸۰۰شخصیت را به‌دعوت شورای ملی مقاومت گرد آورد

 
میدل ایست آنلاین 8بهمن در مورد تظاهرات بزرگ ایرانیان از جمله نوشت: تظاهرات گسترده در محکومیت دیدار روحانی، پاریس را در برمی‌گیرد و وی را به دست داشتن در تمامی موارد نقض حقوق‌بشر و جنایتهای رژیم ایران متهم می‌کنند.
مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت ایران گفت: روحانی به‌عنوان یک مقام بالای دیکتاتوری دینی در طی 37سال گذشته در ایران، در تمامی جنایتهای این رژیم دست دارد.
وی از دو هزار اعدام در ایران از زمان ریاست‌جمهوری روحانی در سال 2013 صحبت کرد و معرفی نمودن وی به‌عنوان مدره و معتدل را محکوم نمود و گفت: این یک نیرنگ بزرگ است که هدف آن جذب کمکهای غرب به تهران می‌باشد. ژوزه بوویه نماینده پارلمان اروپا و مدافع محیط زیست فرانسه گفت: چگونه می‌توان فرش قرمز برای دستیابی به قرارداد و بازار جلوی پای کسی که اعدام در رأس اقدامات سیاسی وی قرار دارد پهن نمود؟ به نظر من این اقدام مطلقاً غیرقابل قبول است.
60پارلمانتر از اولاند خواستند از روحانی بخواهد زندانیان سیاسی را آزاد کند. این تظاهرات بزرگ نزدیک به 800 شخصیت را برای شرکت در راهپمایی گردهم آورد. این دعوت از سوی شورای ملی مقاومت ایران به‌عمل آمد. این شورا شامل جریانهای اپوزیسیون در تبعید می‌باشد و برجسته‌ترین آنها مجاهدین خلق است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر