۱۳۹۴ بهمن ۵, دوشنبه

محمد قرائی:‌ منطق ارتجاع، منطق انقلاب!


«به آنهایی که در زیر شکنجه‌ها، خدا و خلق را به یاری می‌طلبیدند می‌گفتند کدام خلق؟ بمانید و بپوسید؛ اینجا جزیره ثبات است!
ما می‌گفتیم مگر می شود بهار را از آمدن بازداشت...، مگر می شود ملتی را تا به ابد اسیرنگه داشت؟ نه، ...چرا که اراده خلق است، سنت تاریخ است، بشارت همه انبیا...و انقلابیون بزرگ جهان است که خلق پیروزپیروزمیشود و آینده تابناک است».مسعود رجوی،4 بهمن 1357 دانشگاه تهران
در مقطعی دیگر از تاریخ مبارزات خونبار مردم ایران، و در مداری کیفا متفاوت، رویارویی تمام عیار ارتجاع و انقلاب بار دیگر چنگ درچنگ شدند. خامنه ای و گماشته اش در عراق در سایه سارسکوت شرم آور مماشاتگران، مصمم به برچیدن کانون استراتژیک انقلاب اشرف پایدار شدند. تیروتبر بر سینه های بی سپر باریدن گرفت. طوفانی از توطئه های رنگارنگ علیه رشیدترین فرزندان مردم ایران شکل گرفت. بوقهای ارتجاعی و استعماری میگفتند و می نوشتند مگرچند هزار نفر بی سلاح در مقابل حاکمان تا دندان مسلح تهران و حاکمیت غارتگر مماشات کننده توان ایستادگی دارند؟!
همان صدا وهمان اراده آشنا، این بارهم گفت:
«اگراشرف بایستد جهان خواهد ایستاد!»
اشرف پایدار به محاصره حرامیان و قداره بندان در آمد. اشرف مقاوم سنگسار و گلوله باران شد. خاکش اشغال و اموالش به غارت رفت. دشنه جنایتکاران آخوندی قلب مزار مرواریدش را شکافت. برغم همه حمله و هجومها، اشرف خون چکان در هیبت مقاومت روی پای خود ایستاد و جهانی را به شگفتی واداشت. امروز اشرف در اقصاء نقاط جهان و در جای جای مهین در زنجیر تکثیر شده و به مقاومت تا پیروزی ادامه خواهد داد. شکنجه گاهها و زندانهای قرون وسطایی آخوندها یکی از این رزمگاههاست که از پایداری خاموش و در عین حال پرشکوه اشرفیان، الهام و انگیزه گرفته است. یاد و نام مجاهد شهید غلامرضا خسروی گرامی باد که تنها به خاطر همیاری و کمک به سیمای آزادی به تیرک دار سپرده شد. هموکه بند 350 زندان اوین را به اشرفی کوچک ولی خروشان مبدل کرده بود.
قبل ازآن مجاهد شهید علی صارمی را داشتیم که بخاطر رشادت، جسارت وانسانیتش، زندانیان اورا
«علی آقا» صدایش میزدند.«دربیستمین گلریزان همیاری» اطلاعیه زندانیان سیاسی از گوهردشت کرج که از سیما پخش شد، هم انگیزاننده و هم تکاندهنده بود. آنها از جیره ناچیزغذایی خود صرف نظرکرده بودند برای کمک به سیمای آزادی. نامه های زندانیان سیاسی همچون معزی و ارژنگ داوودی و... برای حمایت ازمجاهدین، براستی غرورانگیز و انگیزاننده است. زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز با الهام از مقاومت مجاهدان اشرفی ساکن لیبرتی، مزدوران وشکنجه گران رژیم را کلافه کرده اند. آنها با کمکهای ارزشمند و پیامهای پرشورشان بمانند مجاهدان لیبرتی به قاتلان حرث و نسل مردم ایران بیا بیا میگویند. مردم ایران و تاریخ مبارزاتی این مرزوبوم هرگز جانفشانی قهرمانان اشرفی در سیاهچالهای ملاها را فراموش نخواهند کرد. پس ازبرگزاری پیروزمند و باشکوه بیستمین گلریزان همیاری با سیما، اکنون اشرف نشانان خارج از مرزها، آماده کارزار شگرف دیگری هستند.
کارزار نه به آخوند روحانی، رئیس جمهورشکنجه واعدام و سنگسار. شرکت فعال هر ایرانی در تظاهرات علیه روحانی در پاریس، حمایت از آزادی زندانیان دربند و شکنجه در ایران است. شرکت فعال در تظاهرات علیه روحانی حمایت از قهرمانان مجاهد در زندان لیبرتی است. حمایت از زنان بی پناه، کودکان کار در سراسر ایران است. این فرصت تاریخی را غنیمت شمریم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر