۱۳۹۵ آبان ۲۱, جمعه

محمود عباس: نتیجه تحقیقات شهادت یاسر عرفات همه را شوکه خواهد کرد

محمود عباس رئیس دولت فلسطین گفت تحقیق درباره شهادت یاسرعرفات ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد که نتیجه این تحقیقات به زودی فاش خواهد شد و برای همه شوکه‌آور خواهد بود.

الجزیره در گزارشی از گردهمایی اعضاء الفتح نوشت ”محمود عباس در گردهمایی سخنرانی می‌کرد که به‌مناسبت دوازدهمین سالگرد شهادت عرفات برگزار می‌شد. این گردهمایی سه هفته قبل از برگزاری کنگره هفتم جنبش فتح برای انتخاب رهبری جدید برگزار شد“.
محمود عباس رئیس دولت فلسطین در این گردهمایی گفت: ”تحقیقات درباره شهادت برادر شهید ابوعمار ادامه دارد و اگر بخواهید من می‌دانم ولی گواهی من تنها کافی نیست، ولی به زودی نتیجه بیان خواهد شد و نسبت به نتیجه و عاملانش تعجب خواهید کرد“.

الجزیره در ادامه گزارش خود از این گردهمایی نوشت ”دوازده سال از رحلت رهبر یاسر عرفات گذشت، ولی هنوز دلیل شهادتش و کسانی که پشت این شهادت بودند مشخص نشده است و اگر اثبات بشود که مسموم شده است فلسطینیان را انگشت به دهان خواهد کرد. این مراسم تنها به‌خاطر رهبر فقید نبود در این مراسم هزاران نفر از کادرهای جنبش فتح نیز شرکت داشتند. رهبری جنبش فتح خواسته بود که این گردهمایی ورودیه‌یی برای نظرسنجی درباره رهبری باشد زیرا که بیش از هر زمانی اختلافات داخلی در جنبش بیشتر شده است “.
الجزیره در ادامه به انعکاس نظرات شرکت کننده در این گردهمایی پرداخته و می‌نویسد ”یک شرکت‌کننده: ما به‌عنوان فتحیها ایمان داریم که وحدت ما باز خواهد گشت و توفان به آرامش خواهد رسید“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر