۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

الحیات (لندن) : اپوزیسیون ایران صحنه ایران را به هم می‌ریزد



الحیات (لندن) :21تیر95 «فقط دو روز برای بهم ریختن سران رژیم ایران کافی بود، بعد از این‌که اپوزیسیون ایران توانست بیش از 100هزار نفر را از سراسر جهان برای شرکت در گردهمایی پاریس بسیج کند».

با این‌که گردهمایی سالیانه اپوزیسیون ایران کمرنگ بود، اما امسال بعد از دخالتهای

غیرمعمول رژیم ایران در منطقه، درخشید. به همین دلیل طرفهایی را جذب کرد که دهها سال از پشتیبانی فعالیتهای سیاسی مخالفان تهران اجتناب می‌کردند.

این گردهمایی شاهد حضور دیپلوماتها و مقامات پارلمانی از سراسر جهان بود که با سخنرانی و صحبتهای خود فعالیتهای رژیم ایران در منطقه و پشتیبانی‌اش از تروریسیم را افشاء کردند. امری که مقامهای رژیم ایران را مجبور کرد که با بهم ریختگی نسبت به این تجمع عکس‌العمل نشان دهند و تلاش کرد تاثیر اپوزیسیون در داخل را کم اهمیت و بی‌ارزش جلوه داده و شرکت کنندگان در این گردهمایی را مورد حمله قرار دهد.

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت: «دخالتهای رژیم ایران در منطقه ناشی از قدرت نیست، بلکه ناشی از بحرانها و ضعف ساختاری است و داعش خود محصول سرکوب مردم عراق توسط مالکی و مردم سوریه به‌دست بشار اسد و با توجیه مستقیم رژیم ایران می‌باشد. » .

و تأکید کرد که «درد مشترک تمام کشورهای منطقه همانا صدور بنیادگرایی و تشکیل گروه‌های شبه‌نظامی و اشغالگری توسط رژیم ایران است. دهها گروه شبه‌نظامی عراقی و حزب‌الشیطان و عناصر افغانی و پاکستانی و یمنی، سوخت جنگی را تأمین می‌کنند که رژیم ایران بر کشورهای عربی تحمیل کرده است» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر