۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

تشدید تحریمهای رژیم ایران در سند رسمی حزب دموکرات آمریکا



حزب دموکرات آمریکا در سند رسمی سیاست‌گذاری خود، بر تشدید تحریمهای رژیم به‌ویژه در زمینه حقوق‌بشر و مقابله با برنامه موشکی رژیم تأکید کرد و نوشت در به‌کار گیری نیروی نظامی علیه رژیم در صورتی که به سمت دستیابی به تسلیحات اتمی برود تردید نخواهد کرد.


سند سیاست‌گذاری حزب دموکرات آمریکا در کنوانسیون چهار روزه این حزب که در فیلادلفیا برگزار شد و طی آن هیلاری کلینتون به‌عنوان کاندیدای این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا معرفی گردید به تصویب رسید.

در سند سیاست‌گذاری حزب دموکرات آمریکا در بخش ایران ضمن حمایت از توافق اتمی با رژیم برای بستن راه آن برای دستیابی به بمب اتمی آمده است:
ما از توافق اتمی با رژیم ایران حمایت می‌کنیم، زیرا همان‌طور که با قدرت اجرا و اعمال می‌شود، تمامی مسیرهای رژیم ایران به سمت بمب را بدون توسل به جنگ، از بین می‌برد. ما دیدگاه دونالد ترامپ مبنی بر این‌که ما باید دست از این توافقی که به‌طور مسالمت‌آمیز برنامه اتمی ایران را بر می‌چیند دور شویم را رد می‌کنیم. ما اقدامات این دولت برای حصول اطمینان از این‌که رژیم ایران هرگز به سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند را ادامه می‌دهیم و در صورت انجام چنین اقدامی از سوی رژیم ایران، در اتخاذ اقدام نظامی تردید نخواهیم کرد.

سند سیاست‌گذاری حزب دموکرات با تأکید بر حمایت رژیم ایران از تروریسم می‌افزاید:
دموکراتها همچنین با نقش مخربی که رژیم ایران در منطقه ایفا می‌کند برخورد خواهند کرد و در صورت نیاز تحریمهای غیراتمی را تشدید خواهند کرد. رژیم ایران کشور اصلی حامی تروریسم است. این رژیم حقوق مردم ایران را نقض می‌کند و منکر هولاکاست است، رد پای رژیم ایران در همه درگیریهای خاورمیانه وجود دارد.

اعضای حزب دموکرات آمریکا در سند سیاست‌گذاری این حزب تأکید می‌کنند: دموکراتها فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران از جمله حمایت از گروه‌های تروریستی مانند حزب‌الله را پس خواهند زد و با برنامه موشک بالستیک آن مقابله خواهند کرد، و توانایی‌های شرکای خود در خلیج را تقویت می‌کنیم.

دموکرات‌ها این را می‌دانند که مردم ایران به‌دنبال آینده‌یی روشنتر برای کشورشان و تعامل بیشتر با جامعه بین‌المللی هستند. ما از فرصتها برای تبادلات فرهنگی، و آموزشی با مردم ایران استفاده خواهیم کرد.

هیلاری کلینتون طی سخنانی در آخرین روز گردهمایی ملی دموکراتها، نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را پذیرفت.

وی در سخنان خود تأکید کرد که در صورت راه یابی به کاخ سفید اولویت او مسائل اقتصادی و بهبود اوضاع داخلی است.

کلینتون در سخنرانی خود از توافق اتمی با رژیم آخوندی و وادار کردن این رژیم به دست کشیدن از بمب اتمی حمایت کرد و بر ادامه جنگ با داعش تأکید کرد.

یک روز پیش از سخنرانی کلینتون، اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و جو بایدن معاون وی از هیلاری کلینتون حمایت کردند. همچنین گروهی از شخصیتها و سیاستمداران آمریکا از هیلاری کلینتون حمایت کردند.

از جمله هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا در سخنرانی خود در کنوانسیون این حزب گفت: هیلاری کلینتون از 25سال پیش برای خدمات درمانی فعالیت کرده است. او در تلاشهایش هرگز تسلیم نشد و تا توانست کوشید تا برنامه بیمه دولتی درمان کودکان را تصویب کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر