۱۳۹۵ مرداد ۲, شنبه

سایت عربی کتابات: توانایی و شایستگی منحصربه‌فرد مریم رجوی برای رهبری مردم ایران به اثبات رسید



سایت عربی کتابات1مرداد 95 طی مقاله‌یی با عنوان ” مریم رجوی ... رئیس‌جمهور آینده ایران“ نوشت: ”طرفهای مختلف سیاسی و تبلیغاتی به موفقیت چشمگیر گردهمایی بزرگ اخیر همبستگی با مردم و مقاومت ایران اعتراف کرده و اذعان کردند که مقاومت ایران توانایی آن را دارد که گامهای بسیار بزرگی بردارد و به
مبارزه مردم ایران و کشورهای منطقه برای رهایی از دست رژیم جمهوری اسلامی سمت و سو بدهد.

این گردهمایی تمام دنیا را به اشراف رساند که مریم رجوی، کسی است‌ که امور را به سوی این نقطه عطف، رهبری کرد، که ترس زیادی در تهران به‌وجود آورده است.

این مبارزه سیاسی خستگی‌ناپذیر و مستمر که توسط رهبری حکیمانه و بالنده مقاومت ایران و با یک دیپلوماسی ماهرانه رو به مردم کشورهای منطقه دنبال شد، منجر به باز شدن درهای زیادی گردید، که قبل از آن به دلایل مختلف در مقابل مبارزه مردم و مقاومت ایران بسته بود.

کما این‌که این رهبری پرچم دفاع از آزادی و حقوق‌بشر و زنان را بدوش کشید و موفق شد توجه جهانیان را نسبت به مصیبتهایی که در ایران وجود دارد، جلب کند.

و این موفقیت، مریم رجوی را تبدیل به چهره و شخصیت سیاسی بی‌همتایی کرد که بزرگترین شخصیتهای سیاسی و فکری و اجتماعی و مذهبی در سطوح مختلف از او تجلیل و ستایش کردند.

مریم رجوی برای ایران آزاد، مبارزه می‌کند. اما رژیم ایران تمامی امکانات خود را در جهت مانع‌تراشی و بی‌اعتبار کردن و تحریف این مبارزه عادلانه به‌کار برد، ولی به‌رغم تمامی تلاشهای متکبرانه‌یی که برای تضعیف و محدود کردن مبارزه این زن شجاع انجام داد... خانم مریم رجوی موفق شد به دفعات مختلف تمامیت این رژیم را در مقابل جامعه جهانی در قفس اتهام و حسابرسی قرار دهد و به این ترتیب قدرت و توانایی و شایستگی منحصربه‌فرد او برای رهبری مردم ایران و محقق شدن آرزوها و امیدها و آرمانهای مردم ایران به اثبات رسید.

به‌رغم این‌که رنجهای مردم ایران در رأس اولویتهای مریم رجوی است ولی با این‌حال وی به مردم و به‌طور ویژه کشورهای منطقه و به‌طور عام کشورهای جهان، اهمیتی استثنایی و منحصربه‌فرد قائل شده است.

مریم رجوی برای تحکیم فرهنگ گفتگو و رابطه متقابل و زندگی مسالمت‌آمیز تلاش می‌کند و منطق زور و برتری جویی را... ، همان‌طور که رژیم ایران عمل کرده و می‌کند، مردود دانسته و به این ترتیب بر این نکته تأکید می‌کند که مردم ایران از انزوا طلبی و خرافه پرستی متنفر هستند و به رابطه متقابل و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار مردمی که هزاران سال با آنها زندگی کرده‌اند، علاقمند می‌باشند و به‌حق باید بگوییم که گردهمایی اخیر پاریس به تمام دنیا نشان داد که خانم مریم رجوی کاندیدای بدون منازع ریاست‌جمهوری آینده ایران آزاد و دموکراتیک است. ایرانی که در آن از ظلم و استبداد مذهبی خبری نیست“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر