۱۳۹۴ اسفند ۲۰, پنجشنبه

هیلاری کلینتون : رژیم ایران باید به دلیل این اقدامات(آزمایش موشک بالستیک)خود تحریم شود



هیلاری کلینتون کاندیدای پیشرو دموکراتها برای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، از گزارشهای مربوط به آزمایش موشک بالستیک توسط رژیم ایران عمیقاً نگران است و این رژیم باید به‌خاطر این اعمالش با تحریمها روبه‌رو شود.


هیلاری کلینتون در بیانیه‌ای اعلام کرد: ”آزمایش موشکی اخیر یکبار دیگر نشان می‌دهد که چرا ما نیازمند پاسخگویی به فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران در سراسر این منطقه هستیم “.

وی افزود: ”رژیم ایران باید به‌خاطر فعالیت هایش با تحریمها روبه‌رو شود. جامعه بین‌المللی باید نشان دهد که تهدیدهای رژیم ایران تحمل نخواهد شد “.

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به رزمایش موشکی سپاه پاسداران خواستار اعمال تحریم های جدید علیه رژیم ایران شد. سناتور مک‌کین نیز گفت: انفعال اوباما در برابر رژیم ایران شرم‌آور و خطرناک است

به گزارش رویترز کلینتون روز چهارشنبه در واکنش به آزمایش های موشکی جدید سپاه گفت او به شدت نگران آزمایش های موشکی اخیر در ایران است.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: رژیم ایران باید به دلیل این اقدامات خود تحریم شود و جامعه جهانی باید به آنها نشان دهد که تهدیدات شان علیه اسراییل تحمل نخواهد شد.

برخی سناتورهای جمهوریخواه سنای آمریکا نیز در واکنش به اقدامات اخیر سپاه پاسداران گفتند: این آزمایش موشکی در همان روزی که معاون رییس جمهوری آمریکا از اسراییل دیدار می کرد، تهدیدی مستقیم علیه امنیت این کشور است.

آنها خواستار اقدامات تحریمی جدید علیه رژیم ایران به دلیل انجام آزمایش های موشکی شدند.


انتقاد شدید مک‌کین از انفعال دولت اوباما

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا نیز گفت: انفعال دولت آمریکا در برابر رژیم ایران می‌تواند به درگیری‌های گسترده‌تر منجر شود.

سناتور جان مک‌کین، انفعال دولت آمریکا در این زمینه را شرم‌آور و خطرناک خواند و گفت: هر اقدام تحریک‌آمیزی که با مخالفت مواجه نمی‌شود، احتمال وقوع برخی خطاهای محاسباتی که می‌تواند به درگیری‌های گسترده‌تر منجر می‌شود را بالاتر می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر