۱۳۹۵ فروردین ۷, شنبه

شکنجه وحشيانه باتهام افشاگري فساد عوامل و مسئولين رژیم از جمله مجتبی خامنه ای



در حالی که دستگيري بدون محاكمه علیرضا گلیپور زندانی سیاسی وارد چهارمین سال خود میشود و علیرغم آنکه بر اساس قوانین قضايي جمهوری اسلامی,نمیتوان شخصی را بیشتر از ٢ سال در بازداشت موقت نگهداري كرد ،وى کماکان در بازداشت و زير بازجویی بسر میبرد.

این بازجویی ها در حالی صورت میگیرد که این زندانی سیاسی از بیماری قلبی در رنج بوده و به دلیل تومور موجود در ناحيه سينه همچنان تحت شیمی درمانی قرار دارد.
لازم به ذکر است که وکیل این زندانی از ادامه بازجویی ها طولاني خلاف مقررات و عدم محاکمه و تعین تکلیف وی مخصوصا در این وضعیت بیمارى به شدت ابراز نگرانی کرده است.
بنا به گزارش یک منبع آگاه علت بازجویی ها ى اخیر ,افشاگری هاي قبلي علی رضا گلیپور در مورد سایت های مخفي جمهوری اسلامی و برملا شدن انها در مذاكرات موسوم به برجام و فساد عوامل و مسئولين جمهوری اسلامی از جمله مجتبی خامنه ای بوده است.
علیرضا گلی پور كه در مهرماه ۱۳۹۱ توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد تا كنون ممنوع الملاقات است.این زندانی سياسي بیش از یک سال از زمان حبس خود را در بند ۲۰۹ زندان اوین گذرانده است که از این مدت ۸ ماه آن در انفرادی بوده است.
گفتنی است «افشاي فساد هاي افراد حكومتي مانند علوي وزير اطلاعات و دبير حزب حامیان ولایت (كه با سو استفاده از موقعیت خود با ارز دولتي به سو استفاده هاي مالي سرگرم بوده) و یا فساد سرهنگ محرابي رئیس كل پلیس امنیت استان تهران و یا افشاي جنایات پلیس امنیت پایگاه چهارم مانند ضرب و شتم متهمین یا فعاليت هاي خلاف در منطقه خود»، و افشاي برنامه هاي پنهان تسليحاتي رژيم از موارد محرمانه پرونده علیرضا گلی پور، دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است .گلی پور از طریق اتهامات بالا، به ارتباط با سازمان مجاهدین خلق هم متهم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر