۱۳۹۵ خرداد ۲۳, یکشنبه

وخامت حال شهرام پور منصورى در پنجمين روز اعتصاب غذا



به گزارش بازداشت به نقل از رادیو فرشته روز جمعه ٢١ خرداد ١٣٩٥ شهرام پورمنصورى به علت وخامت جسمانی به بهداری زندان انتقال داده شد .
وضعیت شهرام پور منصوری به مرحله خطر ناک رسیده است، وی

از روز دوشنبه اقدام به اعتصاب خوراك نمود،در زیر برگه اعتصابش مردانی رئیس زندان نوشته:" (شهرام پور منصوری. تو مرد باش و تا مرگ برو من هم تا آخرش هستم)وی از روز چهارشنبه اعتصابش را به اعتصاب خشک تبدیل کرده .به همین خاطر حالش وخیم و در حال موت است.
لازم به یادآوری است شهرام پورمنصورى به علت عدم رسیدگی به پرونده و جلوگیری از آزادی دست به اعتصاب خوراك زده است .، این زندانی بهمراه رسول حردانی و فرهنگ پور منصوری طبق مصاحبه وکیل پرونده موسوم به ارتفاع پست می‌بایست ٥مرداد١٣٩٤ آزاد میشدند اما همچنان بصورت غیر قانونی در زندان هستند معاونت دادستان تهران در آخرین ملاقات و دیداری که با این زندانیان داشته قول مساعد برای پیگیری آزادی این زندانیان را داده بود.
گفتنى است، چهارشنبه ١٩خرداد ١٣٩٥شهرام پور منصور هم پرونده اى خالد حردانى بعلت افت فشاربه بهدارى زندان رجايى شهرنيز منتقل شده بود، شهرام پور منصورى هم پرونده اى خالد حردانى كه دچار افسردگى نيز هست با افت فشار به بهدارى زندان منتقل شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر