۱۳۹۵ تیر ۱۰, پنجشنبه

زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار: حکومتی که بهشتش بوی جهنم می‌دهد، در جهنمش چی می‌گذرد؟



زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار با اشاره به مصاحبه اصغر جهانگیر رئیس جنایتکار سازمان زندانها اظهارات او را در مورد زندانیان مورد تمسخر قرار داد و آن را طنزهای سیاسی احمدی‌نژاد خواند.

وی در این نامه با عنوان ”حکومتی که بهشتش بوی جهنم می‌دهد، در جهنمش چی

می‌گذرد؟ ”نوشت: «امروز در شبکه‌های خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی مصاحبه‌ای از اصغر جهانگیر ریاست سازمان زندانهای کل کشور پخش شد که در ابتدا باید از ایشان صمیمانه تشکر کرد که با این مصاحبه و توضیحاتشان در مورد وضعیت زندانها و زندانیان کشور موجبات شادی زندانیان را فراهم آوردند و تا ساعتها موجی از شادی در میان زندانیان راه افتاده بود و خنده بر لبان تمام محبوسین زندانهای ایران نقش بست.
سبک پاسخگویی ایشان به سؤالات مطرح شده ما را به یاد طنزهای سیاسی احمدی‌نژاد انداخت و به نظر بنده خنداندن میلیون ها نفر، کاری است بس دشوار، که فقط مسئولان حکومت جمهوری اسلامی از پس آن برمی‌آیند.

با توضیحات ایشان در مورد زندانهای کشور؛
یا واقعاً ما در زندان نیستیم و یا ایشان هم همانند تمام مسئولان حکومت دروغگویی بزرگ هستند.
با شنیدن این توضیحات از زندان بدون شک با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور مردم هجوم خواهند آورد به سوی زندانها تا از بهترین محیط، غذا، امکانات رفاهی، خدمات و رسیدگیهای پزشکی به بیماران، اعطای وام به زندانیان و... بهره‌مند شوند.

”مردم عزیز؛ به هتل زندان رجایی شهر خوش آمدید“
اصغر جهانگیر: جیره و سهمیه چندین تن گوشت در زندانها و رضایت زندانیان از کیفیت غذای زندانیان
کاملا صحیح است و بحث در این مورد با ایشان عبث و بیهوده است وقتی طرف مقابل شما فرق بین کنجاله دامی را از گوشت تشخیص نمی‌دهد و حتماً هم کر بو تشریف دارند و بوی تعفن غذای زندان را نمی‌فهمند.

اصغر جهانگیری: امکان اصلاح و تربیت زندانیان
این هم کاملاً صحیح است به لطف ایشان خط تولید انواع چاقو، قمه، تا تیزی هایی از نوع بلند و گردنی دست‌ساز سالهاست در این زندان به راه افتاده و زندانیان در بخشهای مختلف این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و در حال اصلاح و تربیت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر