۱۳۹۵ تیر ۸, سه‌شنبه

۷۳طرح و بیانیه کنگره آمریکا علیه رژیم ایران بعد از برجام



یک کارشناس رژیم ایران می‌گوید کنگره آمریکا مستمراً در حال افزایش طرحها و لوایح خود علیه رژیم است. طرحهایی که بعد از برجام به‌شدت افزایش یافته است.

فؤاد ایزدی که رسانه‌های حکومت آخوندی از او به‌عنوان کارشناس امور بین‌الملل نام می‌برند در جمعی از نیروهای بسیجی می‌گوید: با وجود برجام، آمریکا هنوز ایران را

دشمن خود می‌داند و تغییری بین وضعیت فعلی و گذشته آمریکا در قبال ایران به وجود نیامده است.

وی می‌افزاید: تا قبل از دولت روحانی اگر وزیر امور خارجه ایران در جایی وزیر خارجه آمریکا را می‌دید, راه را کج می‌کرد, اما 2-3سالی است که اوضاع فرق کرده و وزیر خارجه ما هر دو ماه یکبار با وزیر خارجه آمریکا دیدار می‌کند, در حقیقت ظریف در دیدار با وزیر خارجه آمریکا رکورد زده است. با این وجود، دشمنی آمریکا با ما پس از برجام نه تنها کم نشده افزایش هم داشته است.

فواد ایزدی می‌گوید: 98 طرح و بیانیه در کنگره کنونی آمریکا علیه ایران داشتیم که 73 طرح آن بعد از برجام بوده است, یعنی سیاست‌ های ضدایرانی آمریکا تشدید شده است.

طبق برجام, ما نباید دیگر محدودیت مبادله دلار داشته باشیم, اما مشاهده می‌کنیم در عمل این‌ گونه نیست. در خصوص پول‌ های بلوکه‌ شده ایران نیز طبق برجام نباید محدودیتی شامل آن شود. باید همه موانع از جمله نقل و انتقال آن برداشته شود, اما می‌بینیم این اتفاق نیفتاده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر