۱۳۹۵ خرداد ۲۳, یکشنبه

یکی از فرماندهان ارتش آزادی: ما در جبهه‌ها با نیروهای رژیم ایران رو در رو می‌جنگیم



طی یک کنفرانس مطبوعاتی در حومه شمالی حلب، نماینده اتاق عملیات نیروهای ارتش آزاد در این منطقه به تشریح عملیات رزمندگان علیه داعش پرداخت.
سرهنگ محمد حمادین از جمله جزییات و استراتژی‌های پیشروی ارتش آزاد و شکستن محاصره مارع و آزادسازی تعدادی از روستاها را توضیح داد. نماینده اتاق

عملیات نیروهای ارتش آزاد در حومه شمالی حلب همچنین در یک مصاحبه اختصاصی با سیمای آزادی، درباره حضور عوامل رژیم آخوندی در سوریه، گفت:
سرهنگ محمد حمادین نماینده اتاق عملیات نیروهای ارتش آزاد در حومه شمالی حلب: طبعاً نقطه‌نظر ما در رابطه با آنها این است که آنها اشغالگران سوریه هستند. پس از آن‌که رژیم آنها را به سوریه آورد و برای خدمت به نظام و پشتیبانی از آن آمدند، به‌عنوان اشغالگر سوریه وارد شدند.

سوال: آنها چه نقشی دارند؟
جواب: طبعاً آنها نقش بزرگی این روزها در تثبیت اسد و ماندن وی دارند.

سوال: چه خدمتی به این نظام می‌کنند؟
جواب: طبعاً با حمایت مادی با میلیاردها دلار و با سلاح و مهمات و نیرو به رژیم خدمت می‌کنند، ما امروز در بسیاری از جبهه‌ها با نیروهای (رژیم) ایران رو در رو می‌جنگیم.

سوال: رژیم ایران ادعا می‌کند که از ضریح سیده زینب و سایر مکانهای شیعه در سوریه دفاع می‌کند نظر شما چیست؟
جواب: سیده زینب سالها در دمشق وجود داشته و کسی به آن تعدی نکرده است، اگر ضریح حضرت زینب در دمشق است در حلب و حمص و در صحنه سوریه و در حما و ادلب چه‌کار می‌کنند؟ شبه‌نظامیان شیعی چه‌کار می‌کنند؟
به تأکید این دلیل محکمی بر حمایت آنان از رژیم (اسد) است.

طبعاً اگر ایمان به انقلاب و خروج مردم برای انقلاب وجود نمی‌داشت، این انقلاب تا همین امروز ادامه پیدا نمی‌کرد و انشاء الله تا سقوط نظام اسد و پیروزی بر آن ادامه خواهد یافت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر