۱۳۹۵ خرداد ۲۴, دوشنبه

وضعیت وخیم جعفرعظیم‌زاده در چهل وپنجمین روز اعتصاب غذا




وضعیت جسمی زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در چهل وپنجمین روز اعتصاب‌غذا رو به وخامت گرائیده و در زندان از حال رفته و در کف سلول می‌افتد.

وی به‌رغم وخامت حالش هم‌چنان بر خواستهایش که اعتراض به شرایط غیرانسانی زندان و احکام ظالمانه صادره توسط قضاییه رژیم است پافشاری می‌کند.



در همین حال تجمع اعتراضی جمعی از کارگران و معلمان به همراه خانواده این زندانی در مقابل زندان اوین در 22خرداد با یورش نیروهای امنیتی و لباس شخصیهای خامنه‌ای مواجه شد.

شماری از زندانیان سیاسی از اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده حمایت کردند. از جمله زندانی سیاسی علیرضا گلیپور طی نامه‌ای نوشت: «دوستان عزیزم - کلمات و جملات برای رساندن احساسم برای یاری شما قاصر هستند و تن هر انسانی به لرزه در می‌آید از خشم و دیدن اینهمه ظلم و بیرحمی. من را همراه خود بدانید و دستم را در دستان خود حس کنید. بدانید بیماری و درد آن‌قدر ناتوانم کرده که نمی‌توانم بدون مصرف داروهایم همراهی‌تان کنم. اما با تمام وجودم در کنارتان هستم و مشتم از خشم و درد بابت رنج شما گره خورده است. اما سکوت نکردم و به‌عنوان خادمی کوچک؛ از همه شما زندانیان سیاسی تا پای جانم برای رسیدن به خواسته‌هایتان و برچیدن ظلم ایستاده‌ام. از مردم عزیزم خواستار حمایت و همراهیتان هستم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر