۱۳۹۵ تیر ۳, پنجشنبه

پاریس - تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها با حضور شخصیت‌های فرانسوی، علیه حضور وزیر خارجه رژیم



همزمان با حضور وزیر خارجه رژیم آخوندی در فرانسه، ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها تظاهراتی در پاریس برگزار کردند. در این تظاهرات شرکت کنندگان با محکوم کردن موج فراینده اعدامها در دوران آخوند روحانی، حضور جواد ظریف،
نماینده فاشیسم دینی حاکم بر ایران و بانکدار مرکزی تروریسم در جهان را محکوم کردند.

گزارشی از صحنه تظاهرات: در تظاهرات پاریس علیه حضور وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی، استاندار ایو بونه سخنانی ایراد کرد و گفت: به ظریف در این‌جا خوشآمد گفته نمی‌شود... او این‌جا سمبل تمام چیزهایی است که ما از آن نفرت داریم و می‌خواهیم علیه آن مبارزه کنیم.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد که باید ادامه روابط دیپلوماتیک با رژیم ایران به توقف تمامی موارد نقض حقوق‌بشر، به‌خصوص توقف اعدامها مشروط شود. نمی‌توان با رژیمی گفتگو کرد که هر روز اعدام می‌کند و حتی به اعدام نوجوان دست می‌زند.

ایو بونه با قدردانی از مبارزه مقاومت ایران، گفت: ارزش‌هایی که شورای ملی مقاومت ایران از آن دفاع می‌کند، همان ارزش‌های شورای ملی مقاومت (فرانسه) در دوران مقاومت ضدفاشیستی علیه نازیسم و هیتلر است.

در تظاهرات پاریس علیه حضور وزیر خارجه رژیم آخوندی، نماینده فرانس‌لیبرته جنبش دانیل میتران، نیز گفت: در دوران روحانی، 2400 اعدام در ایران صورت گرفته است. دیدار ظریف باید برای فرانسه این واقعیت را یاد آور می‌شود که نمی‌توان با رژیمی شراکت اقتصادی داشت که حقوق‌بشر را رعایت نمی‌کند.

پیر برسی رئیس حقوق‌بشر نوین در سخنرانی خود تأکید کرد، رژیم ایران بالاترین آمار اعدام‌های خودسرانه را دارد، ما سیاست تروریسم ادامه‌دار (رژیم ایران) را محکوم می‌کنیم... ما دخالتهای این رژیم در کشورهای همسایه را محکوم می‌کنیم

پیر برسی در بخش دیگری از سخنانش همبستگی مقاومت ایران را با اپوزیسیون سوریه ستود، و گفت: امیدوارم همه تلاش‌های مقاومت ایران برای برقراری صلح واقعی در این منطقه به موفقیت برسد.

احمد خطاب از اپوزیسیون سوریه طی سخنانی در تظاهرات پاریس تأکید کرد: مقاومت ایران همواره در مسیر مبارزه خود پایدار بوده و از آن کوتاه نیامده است. اپوزیسیون سوریه هم بر مواضع خود استوار است و مبارزه مردم ایران و مردم سوریه یک مبارزه واحد است. مردم سوریه و مردم ایران خواهان آزادی هستند و به آن دست خواهند یافت. آزادی به‌زودی در تهران و دمشق و در همه منطقه طنین‌انداز خواهد شد.

عزیر پاکنژاد:
امروز ما این جا جمع شدیم که یک بار دیگر که یک سیاستی را که سالهاست مردم ایران را در بند کرده افشا کنیم. این رژیم رکورددار اعدام جوانان است. شلاق شکنجه، زندان، صدور تروریسم، ماجراجوییهای مختلف تروریستی جزو کوچکی از کارنامه ننگین این رژیم است. اوج مخالفت مردم ایران، مقاومت ایران، به‌خصوص در روزهای آینده در همین نزدیکی شهر پاریس در بورژه پاریس به اوج خودش خواهد رسید. از شما می‌خواهیم که توجه کنید یک نگاهی به این جمعیت عظیم بکنید و سیاستهای خودتان را با رژیم تنظیم جدیدی بکنید.

حمیدرضا طاهرزاده:
در هیچ صحنه‌یی نیست در هیچ جنگی نیست که این مقاومت رودرروی رژیم نایستاده باشد. شبانه‌روز این مقاومت دارد تلاش می‌کند، کار میکند، جانفشانی میکند. از اشرف گرفته تا لیبرتی گرفته تا آلبانی و این جا و آنجا و همه جای جهان. درود بر این مردان و زنان قهرمان مجاهد و مبارز و اشرفی‌نشان و همه یاران و هم‌پیمانان این مقاومت که نمی‌گذارید این رژیم یک لحظه در آرامش باشد. و یک لحظه شریر ظریف، ظریف ناشریف، ظریف جانی بیاید در این جا مزخرفات و چرندیات خودش را مطرح بکنه. اگر می‌خواهید داعش نابود بشود یک راه بیشتر وجود ندارد. اول باید این رژیم را از میان برداشت. این پدرخوانده داعش است . و بعد خواهد دید همه این فرزندخوانده‌گان این رژیم چگونه مثل برف در مقابل آفتاب تموز از میان خواهد رفت. درود بر شما متشکر.

اصغر ادیبی:
ما جواب حضور جنایتکار و حقه‌بازی مانند ظریف را در 9 ژوئیه به شما خواهیم داد. آنجا صدای رسای مردم ایران مانند هر سال طنین خواهند افکند که راه‌حل ایران جز دموکراسی و آزادی راه‌حل دیگری نخواهد داشت و این محقق نخواهد شد مگر خواسته‌های مقاومت که در آن راه هزاران شهید طی این مدت تقدیم ایران کرد و امروز هزاران اشرفی که در سراسر دنیا بر ادامه این راه پافشای می‌کنند میسر نخواهد بود. وعده ما در 9 ژوییه در میتینگ بزرگ مقاومت ایران برای این‌که به مردم جهان اعلام بکنیم که مردم ایران جز آگاهی جز دموکراسی و جز حکومت مردمی چیز دیگری نمی‌خواهند. درود بر شما و پایدار باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر