۱۳۹۵ خرداد ۳۰, یکشنبه

نگرانی خامنه‌ای از ”جانبداری از جریانهای مخالف نظام در دانشگاهها ”



ولی‌فقیه ارتجاع در دیدار با جمعی تحت عنوان اساتید و نخبگان علمی و پژوهشگران دانشگاهها، اصل نگرانی و وحشت خود را از مسأله‌ای که مدتهاست سعی می‌کند با ایما و اشاره آدرس آن را بدهد، آشکار کرد و گفت: ”به هیچ‌وجه نباید از گرایشهای مخالف انقلاب حمایت شود ”.


تلویزیون رژیم: ”خامنه‌ای با اشاره به برخی گزارشها مبنی بر گرایش به سوی جانبداری از جریانهای مخالف نظام، در برخی دانشگاهها خاطرنشان کردند: مسئولان آموزش عالی باید بسیار مراقب باشند تا دانشگاه تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهیم و ارزشهای انقلاب نشود ”

حرفهای ولی‌فقیه ارتجاع روشن می‌سازد که مفاهیم و ارزشها و.. که دایم آن را تکرار می‌کند معنایش هشیاری و فاصله گرفتن از ”گرایش به سوی جانبداری از جریانهای مخالف نظام ”است.

خامنه‌ای ضمنا در همین سخنرانی در جنگ هژمونی، رفسنجانی را بی‌ نصیب نگذاشت و با اشاره به‌کار سیاسی در دانشگاهها و حمایت دجالانه از این موضوع، گفت: ”من همواره بر کار سیاسی در دانشگاهها تأکید داشته‌ام و حتی سالها پیش گفتم، ' خدا لعنت کند کسانی را که بساط فکر و کار سیاسی را در دانشگاهها جمع کردند. مسئولان آن زمان، از این عبارت بسیار ناراحت شدند ولی عقیده آنها جلوگیری از کار سیاسی در دانشگاهها بود، اگر ‌چه این روزها ریاکارانه حرفهای متفاوتی درباره دانشگاهها می‌زنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر