۱۳۹۵ خرداد ۲۹, شنبه

حمایت از زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در دیدار با خانواده وی



خانواده‌های محمود بهشتی و رسول بداقی و اسماعیل عبدی به همراه تعدادی از معلمان به دیدار خانواده زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده رفته و از این زندانی سیاسی حمایت کردند. خاطرنشان می‌شود زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در پنجاه و یکمین روز اعتصاب‌غذای خود به‌سر می‌برد.


همچنین نمایندگان بخشهای مختلفی از کارگران کردستان به دیدار خانواده زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده رفته و از خواسته‌های وی حمایت کردند.

آنها در پیامی اعلام کردند: «جعفر عزیز در حالیکه شما وارد پنجاهمین روز اعتصاب‌غذا شده‌اید و پنجاه روز مقاومت بر سر تحقق خواست انسانی‌ات که به اعتبار همین انسانی بودن خواستت موجی از حمایت و همبستگی به گستردگی جهان متمدن و مترقی بنیاد نهاد، را با تحمل دردها و مشکلات جسمی ناشی از اعتصاب‌غذا پشت سر می‌گذارید.

ما کارگران از کردستان از دیاری که در ازای بیرون آوردن طلا از دل کوه‌هایش تنها فقر و فلاکت نصیبمان شده، از گوشه‌یی در درون خطوط حصاری که ایران نام گرفته است و به‌خاطر حق خواهی (حق داشتن کار، حق دریافت به موقع دستمزدها و به‌طور کلی داشتن زندگی انسانی)، همان خواستهایی که شما در بیانیه مشترکتان با اسماعیل عبدی مطرح کرده‌اید به جرم مخل امنیت ملی شلاق می‌خوریم در حالیکه دزدیهای میلیاردی باندها و چپاول اموال عمومی با عناوین مختلف از جمله حقوقهای صدها میلیون تومانی مدیران در جریان است به‌طوری که وقاحت این دزدیها به حدی است که به سوژه و اهرمی برای رسوا کردن و از میدان بدر کردن رقبا تبدیل شده است، امروز به دیدار خانواده با استقامت شما آمده‌ایم تا پیام اعلام همبستگی با شما را این بار از فاصله نزدیک‌تر اعلام کنیم.

ما کارگران پشتیبان شما و در کنار خانواده شما هستیم
28خرداد 95.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر