۱۳۹۵ تیر ۹, چهارشنبه

فراخوان زندانی سیاسی علی معزی برای شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 
زندانیان سیاسی در زندانهای اوین و گوهردشت کرج طی پیامهایی، حمایت خود را از گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس را اعلام کردند و هموطنان را به حضور هرچه گسترده‌تر در این گردهمایی فراخواندند.
زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی در پیام خود نوشت:
بی شک ملت ما حق زندگی آزاد را دارد، چرا که طی سالیان طلایه دارانش در اشرف، در زندانها و کف خیابانها قربانیها داده‌اند.

این گردهمایی با این جمعیت کثیر که ترکیبی از میهمانان جهانی، هم میهنان، حامیان، اشرف‌نشانان، خانواده‌های زندانیان سیاسی، خانواده‌های اشرفیان و آزادیخواهان از بند رسته را تشکیل می‌دهد، ندای همبستگی و ایستادگی و ندای مظلومیت غیرقابل انکار مردم سرکوب شده ایران است.

امکانات می‌آیند و می‌روند، اما این حمایتهای ارزشمند و تثبیت‌گر شماست که می‌ماند و راه می‌گشاید. درود بر شما نگهبانان شرف و آزادگی که حضورتان گواه و بینه‌ای بر مطالبات برحق بی‌کم و کاست ملت ایران است. حضور شما نوید پیروزی و حجت رسایی در برابر چشمها و گوشهایی است که نمی‌خواهند ببینند و بشنوند.
 
بر پایه همین حضور است که اعلام می‌کنیم: یک، دو، سه، صد، هزار اشرف می‌سازیم
بند هشت اوین. علی معزی
 
یک زندانی سیاسی دیگر در زندان گوهردشت کرج نیز طی پیامی، با تقدیر از پایداری و مقاومت اشرفیان در لیبرتی، می‌نویسد:
از همه شما دوستان که با شرکت خود در کهکشان آزادی، از تغییر دموکراتیک در ایران و سرنگون کردن رژیم آخوندی حمایت می‌کنید تشکر می‌کنم حضور شما و شخصیتهای خارجی در این گردهمایی، مشت محکمی است بر سینه مماشات‌گران و حمایت از سرنگونی رژیم آخوندی و حمایت از برنامه‌های خانم رجوی برای ایران آزاد فرداست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر