۱۳۹۴ بهمن ۲۵, یکشنبه

جنگ باندها بر سر نمایش انتخابات و هراس از تکرار قیام ۸۸ - حملات متقابل باند خامنه ای و باند رفسنجانی و روحانی



به گزارش رسانه‌های باند رفسنجانی و روحانی، باند جامعه روحانیت اعلام کرد حضور رفسنجانی در فهرست این باند قطعی است. مهره‌های خامنه‌ای در این باند، در صدد حذف رفسنجانی که خود عضو آن است، بودند.
آخوند مهدی طباطبایی عضو باند جامعه روحانیت در اظهارنظری که موقعیت ضعیف خامنه‌ای در این باند را نشان می‌دهد گفت: این رفسنجانی است که به لیستها ارزش می‌دهد نه لیست به او.
در اقدام دیگری علیه خامنه‌ای، ستاد انتخاباتی رفسنجانی طی نامه‌ای به وزیر کشور دولت روحانی خواستار روشن شدن علت جمع آوری بنرهای انتخاباتی رفسنجانی در ٢٢ بهمن توسط عوامل خامنه‌ای و دستگیری چندساعته تعدادی از افراد ستاد انتخاباتی رفسنجانی شد.
اما آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع به رفسنجانی هشدار داد با کوبیدن چماقداران خامنه‌ای خلاف خط ولایت حرکت نکند. وی گفت:‌«برخی از سال ۸۸ تا کنون حتی یک بار کلمه فتنه، بصیرت و نفوذ را به کار نبردند. این کلمه‌ها و کلید واژه‌ها، نشان‌دهنده خط ولایت است و نیروهای ولایی را با عنوان تندرو کوبیدن، خلاف خط ولایت است و انتظار می‌رود همه ولایتمدار باشند“.
به رغم شروع تبلیغات انتخاباتی، پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی رژیم در وحشت از فوران خشم علیه رژیم آخوندی اعلام کرد برگزاری میتینگ و تجمع انتخاباتی ممنوع است.
هم‌چنین پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم با ابراز وحشت از پیامدهای جنگ گرگها و فراهم شدن زمینه برای تکرار قیام، به همه جناحهای رژیم هشدار داد: فتنه، دعوا و دردسر را کنار گذاشته و دنبال آنها نباشند.
 وی بار دیگر به رفسنجانی حمله کرد و گفت: می‌خواهند بساط شورای نگهبان در کشور جمع شود تا بتوانند آدمهای خود را وارد مجلس کنند.

آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، نگرانی ولی فقیه ارتجاع را از پیامدهای بحران درونی رژیم برسر نمایش انتخابات ۷اسفند، برملا کرد. من یک عبارتی از امام را پایان بخش عرایضم به شما تقدیم می دارم“. من در میان شما باشم یا نباشم, به همه شما وصیت می کنم، نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ”دقت دارید. امام خیلی آرزو داره نسبت به شما. این امانت را به شما داده, نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. ممکن است از ساده دلی شما استفاده کنند و مراکز حساس را کم کم به دست گیرند و انقلاب را به سوی غرب یا شرق بغلتانند. این وعده هایی که اشخاص به مادیت می دهند، تاکنون اینهایی که وعده دادند، عمل نکردند. نجات جوانهای شما, حل بیکاری شما, رفع مشکلات اخلاقی جوانهای شما, همه در گرو تبعیت از ولایت و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است. لذا در این رابطه انشاالله همه مصممید و انشاالله شاهد اون خواهیم بود که مجلسی و خبرگانی که مقام معظم رهبری احساس خشنودی بکنند و دعا بکنند, پیش خواهد آمد، انشاالله... ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر