۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

خامنه‌ای در پیام خود بعد از نمایش انتخابات، تخاصمات درونی را عمیق‌تر کرد



خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع با مصرف کلماتی مانند «پر قدرت»، «پر اهمیت»، «درخشان» و «پر اقتدار» تلاش کرد صورت خود را با سیلی سرخ نگهدارد و شکست خود و نظامش در نمایش انتخابات را «پیروزی» جلوه دهد.

اما اصلی موضوع در پیام خامنه‌ای ترسیم مسیر جنگ هژمونی در مرحله بعد از نمایش انتخابات بود که در این مورد گفت: «پیشرفت، بمعنی حل شدن در هاضمه استکبار جهانی نیست». وی که این جمله را در اشاره به اظهارات رفسنجانی و روحانی می‌گفت، خطاب به آنان افزود: «ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر دخالتهای بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان» باید سرلوحه کارشان باشد.

خامنه‌ای در این پیام که توسط ناظران ضعیف ارزیابی شده، نتوانست هیچ اشاره‌یی به نتایج نمایش انتخابات و تعادل جدید درونی باندهای رژیم بکند، اما ابراز غیظ و برآشفتگی خود را به‌سر دژخیم قضاییه‌اش سپرد تا با دادن آدرس مشخص‌تر از رفسنجانی و روحانی بگوید: «با کمال تأسف، اصلاح‌طلبان داخلی و حتی برخی کسانی که علی القاعده باید در تشخیص مصالح نظام از دیگران پیشی بگیرند، در حرکتی کاملاً هماهنگ با رسانه‌های آمریکا و انگلیس و اذناب آنان هم‌چون رسانه‌های وهابیت تکفیری عربستان و داعشی‌ها، سعی کردند در برخی از استانها خادمان ملت را از راهیابی به مجلس خبرگان مانع شوند. واقعاً این‌گونه همنوایی با اجانب برای حذف چهره‌های خدوم از حضور در مجلس خبرگان، جزو مصالح نظام است؟!».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر