۱۳۹۴ بهمن ۲۳, جمعه

کسادی نمایش ۲۲بهمن رژیم و علائم بارز شکست در اظهارات روحانی


روحانی امروز در نمایشی که رژیم از هفته‌ها قبل داشت برای برگزاریش تدارک می‌دید و تبلیغات خیلی مفصلی هم در اطرافش راه انداخته بود، حاضر شد و سخنرانی کرد. رژیم بیش از سالهای قبل از تمام اهرمهای خودش برای کشاندن اجباری جمعیت از دانش‌آموزان و کارگران و کارمندان گرفته تا نظامیان و معلمان و… به این نمایش استفاده کرد؛ در یک بخشنامه محرمانه هم دستور داده شده بود که فرمانداری هر شهرستان باید 1500نفر و هر مرکز استان باید 2500نفر به تهران بفرستند.

در ضمن از طرف اداره آموزش و پرورش هم به تمام مدارس اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ابلاغ شده بود که باید حداقل 100نفر را به تظاهرات بیاورند. تمام ناوگان مسافری اعم از ریلی و خودرو هم موظف شده بودند که در کار انتقال نفرات به تهران متمرکز باشند.

اما حاصل این همه تلاش و تقلا و این همه بسیج نیرو، واقعاً یک شکست بزرگ برای رژیم بود؛ دوربینها عموماً شاتهای بسته می‌گرفتند و گاهی که عقب می‌رفت، تنکی جمعیت پیدا می‌شد.

اما در مورد سخنرانی روحانی، حرفهای او هم یک جنبه دیگری از ورشکستگی رژیم بود که تیتروار به بعضی از موارد آن در زیر اشاره می‌شود:
به موقتی بودن رژیم تا الآن اعتراف کرد و گفت: قدرتهای جهانی فهمیده‌اند که دولت ایران، یک دولت موقت نیست. چرا؟ لابد به این خاطر که با زانوهای خونین جلو قدرتهای جهانی حاضر شده و زهر اتمی رو سر کشید!

به انزوای 37ساله رژیم اعتراف کرد و گفت الآن این انزوا پایان پیدا کرده! چرا؟ چون رئیس‌جمهور روسیه و رئیس‌جمهور چین به تهران آمدند ایران؛ و من (یعنی روحانی) هم رفتم اروپا قرارداد بستم و توافق امضا کردم!

وعده داد که هدف ما ساختن ایران است؛ که وعده‌ش نسیه است، اما اعترافش به این‌که این جماعت، در این 37سال ایران را ویران کردند، نقد است! از اقتصاد و فرهنگ تا آب و هوا تا دریاچه ارومیه و رود کارون و خلاصه همه چیز ایران بزرگ.

ادعای وحدت کرد و گفت بین اصول‌گرای واقعی، اصلاح‌طلب واقعی، اعتدالی واقعی فاصله‌یی وجود ندارد! این‌جا هم باید گفت لابد به همین دلیل است که همدیگر را می‌درند!

به دنبالش هم به قرون‌وسطایی بودن رژیم اعتراف کرد و گفت زبان انقلاب را باید روزآمد کنیم!

روحانی گفت که ما نیاز به برجام2 داریم. که منظورش این بود که باید بعد از زهر هسته‌یی باید جام زهرهای دیگر را سر بکشیم. که این‌جا هم باید گفت نوش جان!

ضمنا بخش زیادی از صحبتهای روحانی به التماس و درخواست برای حضور در پای صندوقهای رأی اختصاص داشت که این هم گویای افلاس و درماندگی رژیم و مشخصاً باند خودش بود که با این قلع و قمعی که ولی‌فقیه از آنها کرده، چاره‌یی جز شرکت در همین نمایش مسخره ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر