۱۳۹۴ بهمن ۲۶, دوشنبه

انتصابات اصطبل شورای اسلامی! (سیامک دهقانی)


با نزدیک شدن انتصابات اصطبل شورای اسلامی؛ رسانه های ارتجاعی امپریالیستی آنچنان سروصدایی برای ورود مشتی لات و لمپن خمینی صفت به این اصطبل راه انداخته اند که گویی در ایران زیر سلطۀ حکومت اسلامی؛مردم با یک"انتخاب" واقعی و دمکراتیک روبرویند! این در حالی است که در ایران زیر سلطۀ ارتجاع و امپریالیسم؛ بیعت با نظام اسلامی و مقام رهبری؛حضرت آفت الله سید
علی خامنه ای دامت رذالاتو؛ مهمترین اصل اساسی "انتخابات"است! به نظر سردمداران جمهوری اسلامی؛ مردم ایران حق اننتخاب شدن و انتخاب کردن ندارند؛ چون بالغ و عاقل نیستند!!! بلکه صرفا مشتی گوسفند برۀ لذیذ هستند که بر اساس "تکلیف الهی"خویش وظیفه دارند در بازی چندش آور انتخابات ریاست جمهوری و اصطبل شورای اسلامی؛ میزان وفاداری و علاقۀ خود به نظام درنده خو و جنایتکار اسلامی ـ شیعی را به نمایش بگذارند و بر حقارت و خفت و خواری بیش از پیش خویش مهر تآیید و تآکید بزنند واز اینکه توسط کارگزاران رژیم بلعیده شوند ناراحت و ملول نشوند!!! به همین جهت انواع و اقسام انگلهای ملی منقلی در داخل و خارج کشور به همراه سردمداران حکومت اسلامی، در تلاش و جنب و جوشند تا مردم هرچه بیشتری را برای بیعت با حکومت قتل و کشتار به بپای جعبه های "رأی" بکشانند. بنابراین؛ با توجه به روند "انتخابات" در جمهوری اسلامی ـ شیعی حاکم؛ کسانی که به هر دلیل و بهانه ای برای بیعت کردن با ولی وقیح پای جعبه های مارگیری رژیم بروند؛ چیزی جز مشتی مزدور وخودفروش علاج ناپذیر نیستند! واقعییت آنست که بخش عظیمی از خلقهای ستمدیدۀ ایران در روند بیعت کردن با نظام سراسر ننگ و نفرت اسلامی؛ شرکت نمی کنند و بخوبی از میزان گستردۀ تقلب و دغل بازی در این نمایش تهوع آور آگاهند؛ به همین جهت؛ شرکت کنندگان در انتصابات رژیم اکثرا شامل کسانی است که در بودن حکومت عده ای آدمکش حرفه ای منافع و سود مشحصی دارند.
در ایران وابسته به امپریالیسم؛ چیزی به اسم پارلمان و مجلس حتی بشکل نیمه بورژوایی آن (مثل ترکیه و پاکستان) نیز وجود ندارد! هرچه هست یک اصطبل گند گرفته و متعفن است که هرچهارسال یکبار عده ای متجاوز و شکنجه گر و نوکرصفت برای پیشبرد سیاستهای مورد نظر سرمایه داران داخلی و خارجی وارد آن می شوند تا با سردادن مقداری عرعر و زوزه های گوشخراش؛ میزان وفاداری و سرسپردگی خود به منافع مرتجعین وطنی و انحصارات جهانی را نشان دهند.
جالب اینجاست که عده ای به غلط ؛ از این وحوش گردآمده در اصطبل شورای اسلامی تحت عنوان "نمایندگان" مردم!!! نام می برند! در ایران اسلامی چیزی به اسم پارلمان و مجلس و رئیس جمهور و انتخابات وجود خارجی ندارد! هرچه هست فقط و فقط در چهارچوب ساختارهای واقعی و سرکوبگری مثل سپاه چارپابان؛ بسیج مفت خواران؛ وزارت اطلاعات و سربازان بدنام امام زمان؛ هزاران آخوند و روشنفکر ملی ـ مذهبی است که همگی با هم ماشین غول آسای سرکوب و کشتار جمهوری اسلامی را می سازند و از هست و نیست آن پاسداری و حراست می کنند.
این درست است که در جریان نظام بیعت گیری ریاست جمهوری؛ اصطبل شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رژیم؛ بعضی مهره ها جابجا می شوند و در جایی دیگر پست و مقامی می گیرند؛ ولی دستگاه سرکوب و جنایت جمهوری اسلامی همچنان دست و نخورده و بدون عیب و نقص در حال اعدام و تجاوز و سرکوب خواسته های انقلابی دمکراتیک خلقهای ستمدیدۀ ایران می باشد و وظایف خود را برای ایجاد اختناق و سرکوب بی امان بخوبی انجام می دهد!
بنابراین؛حتی برای برقراری یک نظام نیمچه دمکراتیک نیز راهی جز سرنگونی قهرآمیز و مسلحانۀ سرمایه داری وابسته به امپریالیسم و سگ زنجیری آن؛ جمهوری اسلامی وجود ندارد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر