۱۳۹۴ بهمن ۲۵, یکشنبه

هر رای در صندوق انتخابات طناب داریست بر گردن یک زندانی …. انتخابات رژیم جنایتکار آخوندی را تحریم کنید



هموطنان عزیز :
در شرایطی که بحرانهای سیاسی و اقتصادی و اجتمائی سراسر رژیم را به چالش میکشد ، رژیم پا به گور ولایت فقیه دوباره به نمایش خیمه شب بازی انتخابات روی اورده است .


اما شرایط کنونی که بعد از پذیرش برجام و کوتاه امدن از خط قرمز تعیین شده جهت مذاکرات که از ترس قیام مردم به ستوه امده و از تحریمها ودر نتیجه چپاول منابع ملی توسط باندهای غارتگر و فشارهای اقتصادی بوده ، رژیم را مجبور کرده است تا به تروریسم بین المللی اش دامن زده و ان را علنی سازد . که به طور مشخص در روزهای اخیر نقش ضد انقلابی خود را در گسیل نیرو به سوریه تحت پوشش دفاع از به اصطلاح حرمین اذعان دارد .
از طرف دیگر تضاد باندهای داخلی که در ایام انتخابات همیشه به اوج خود میرسد و البته این بار بخاطر اهمیت به اصطلاح خبرگان که در تعیین رهبری اینده رژیم نقش دارد ، خامنه ای را بر ان داشته است تا با قدرت نمایی پوشالی مانند کسترش حضور نظامی در سوریه و مانورهای جنگی و شوهای تلویزیونی ، از تونلهای موشکی در استانه نمایش انتخابات جنگ گرکها را تحت شعاع قرار بدهد و به خیال خود اثار زیانبار حذف باند رقیب را به نفع خود تمام کند .
اما تضاد و مشگل اصلی مردم ایران با فاشیسم دینی حاکم بر جامعه که تمامی باندهای غالب و مغلوب ان را در بر میگیرد نه تنها درانتخابات فرمایشی است ، بلکه نقض فاحش حقوق بشر و افزایش اعدامها و سرکوب عمومی علیه زنان و جوانان و ادیان و مذاهب مختلف به معنی واقعی کلیه اقشار جامعه را در بر میگیرد است .
اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی تمامی مردم ایران را به تحریم انتخابات فرا میخواند . چرا که ما معتقد هستیم شرکت در انتخابات به مثابه تنگ تر کردن طناب داری است که رژیم برای مردم ما هر لحظه تدارک میبیند .
ما قاطعانه اعلام میکنیم ” رای ما به سرنگونی تمامیت رژیم جنایتکار حاکم بر ایران است “

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر