۱۳۹۴ بهمن ۲۳, جمعه

بسیج فضاحت بار خامنه ای برای نمایش ورشکسته سرقت انقلاب ۲۲ بهمن



بسیج فضاحت بار خامنه ای برای نمایش ورشکستة سرقت انقلاب ۲۲ بهمن، به صحنه جنگ گرگها در بحبوحه بحران انتخابات رژیم آخوندی، تبدیل شد.
در تهران عوامل خامنه‌ای بنرهای رفسنجانی را در راهپیمایی جمع‌آوری کردند. پوسترهایی که حاوی عکسهای خامنه‌ای در کنار رفسنجانی و احمد خمینی و روحانی بود نیز برداشته شده‌اند.
بسیج فضاحت ۲۲ بهمن رژیم در شهرهای ایران شکست فضاحت بارهم‌چنین عوامل خامنه‌ای موقع حضور رفسنجانی در راهپیمایی علیه وی شعار بصیرت بصیرت سر دادند.
در یکی از پوسترها علیه روحانی نوشته شده بود: با اجازه دولت، مرگ بر آمریکا.
 در شیراز نیز پوسترهایی علیه باند رفسنجانی و روحانی به نمایش گذاشته شد.
بسیج فضاحت ۲۲ بهمن رژیم در شهرهای ایران شکست فضاحت باراین در حالی بود که درتابلوهای خیابانی پوسترهای باند خامنه‌ای توسط بسیجیان و پاسدران چسبانده شده بود.
آخوند روحانی در سخنرانی رسمی خود، با تبعیت از اخطار روز چهارشنبه شورای نگهبان، از حمله آشکار به جناح رقیب خودداری کرد. وی گفت:
«بین انقلاب و اعتدال، بین انقلاب و اصول، بین انقلاب و اصلاح فاصله ای وجود ندارد، اصولگرای واقعی، اصلاح طلب واقعی، اعتدالی واقعی همه انقلابی هستند، باید زبان انقلاب را روزآمد کنیم.
ما اهل گفتگو، اهل منطق، اهل مذاکره و اهل تفاهم هستیم».
بسیج فضاحت ۲۲ بهمن رژیم در شهرهای ایران شکست فضاحت بار
آخوند روحانی با این حال گفت: «که ما نیاز به برجام ۲ داریم» که منظورش حذف نکردن مهره ها وکاندیداهای باند مغلوب در نمایش انتخابات است.
آخوند روحانی در توئیتر خود نیز با اشاره تلویحی به حذف حسن خمینی ودیگر مهره های باند مغلوب نوشت جریان سیاسی که ناملایماتی را دیده، با رأی خود می‌تواند به افراطیون و قانون‌شکنان نه بگوید.
بسیج فضاحت ۲۲ بهمن رژیم در شهرهای ایران شکست فضاحت بار
بسیج فضاحت ۲۲ بهمن رژیم در شهرهای ایران شکست فضاحت بار
بسیج فضاحت ۲۲ بهمن رژیم در شهرهای ایران شکست فضاحت بار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر