۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

اصلاح طلبان عصای دست آخوندها! (محمد هادی)



بدون اصلاح طلبان بیشک سرنوشت رژیم طور دیگری رقم میخورد!
*******************************
آخوندها از ابتدای به قدرت خزیدن-بطور غریزی و حسی-از تناقض و ناهمزمانی تاریخی و اجتماعی خود با اقشار متوسط و جامعه شهری ایران آگاه بودند! خمینی این معضل را ابتدا و با زیرکی شیطانی خود با روی کار آوردن بازرگان و قایم نمودن روحانیت در پشت نهضت آزادی موقتاً رفع و رجوع نمود خمینی برای جلوگیری از تشدید این تناقض، حتی از کاندیداتوری بهشتی که آماده بود تا با برداشتن عبا و عمامه و با کت و شلوار کاندیدای ریاست جمهوری گردد، جلوگیری نمود! رفسنجانی بعد ها اعتراف نمود که ما خودمان هیچ فکر نمیکردیم به این آسانی بتوانیم بر مصدر قدرت و خر مراد سوار شویم!


رژیم برای رفع عدم مقبولیت و مشروعیت و تعمیر این مشکل ذاتی و اساسی خود تا کنون کلاً حول دو محور عمل کرده است. در سطح خارجی بدلیل رسوایی در سطح بین المللی بهمت نیروهای اپوزیسیون و در راس آنها-مجاهدین و شورای ملی مقاومت- و عاجز بودن در آرایش و پنهان نمودن چهره چندش آور خود، ضمن صدور اپوزیسیون خودی به خارج، همزمان تا توانست در مخدوش و لوث نمودن اپوزیسیون خارج از کشور، با تمام توان و امکانات مالی و پرسنلی خود کوشید تا به محافل بین المللی و قدرتهای خارجی نشان دهد که: درست است که رژیم آخوندها چندان چنگی به دل نمی اندازد ولی در عوض، اپوزیسیون ما هم چندان جدی و تو دل برو نیست! رژیم در این مسیر از تمامی ترفندها و حقه بازی آخوندی و غیر آخوندی استفاده نمود، از رویش قارچ وار تلویزیونهای 24 ساعته و سایتها و رادیوها گرفته تا خلق هخا و امثالهم و نهایتاً بکار گیری برخی از جدا شدگان از نیروهای اپوزیسیون و . . .!
رژیم امّا در داخل نیاز و امکان چندانی برای پوشاندن چهره واقعی خود نداشت زیرا آنچه عیان بود احتیاجی به پنهان نمودن نداشت رژیم در مواقع غیر انتخابات، بالاجبار و بدون رودربایستی، لخت و عریان چهره سرکوبگر و خشن خود را برای سرکوب اکثریت مردم ناراضی و جان به لب آمده به نمایش و مانور میگذارد با این وجود رژیم تنها در مواقع انتخابات است که به شل نمودن بندها و صحنه آرایی و حضور گسترده مردم برای مشروع نشان دادن خود نیاز دارد و این در حالی است که خود از به صحنه آوردن مردم ناراضی عاجز میباشد و اینجاست که اصلاح طلبان بعنوان آرایشگران نظام آخوندی و با تولید و پخش امیدهای واهی و وعده های دروغین در کشاندن مردم به صندوق های رای عصای دست رژیم میشوند! رژیم در موقع انتخابات و غیره ابداً مشکلی در کشاندن امت جیره خوار و همیشه در صحنه خود ندارد آنها بطور شبانه روزی و 24 ساعت آماده به خدمت میباشند از رژیم به یک اشاره و از آنها با سر و جان دویدن! اما حضور امت حزب اله برای نمایش مشروعیت رژیم کافی نیست و آخوندها بخوبی میدانند که بدون یاری اصلاح طلبان آنها قادر به گرم کردن تنور انتخابات و کشاندن بقیه مردم برای شلوغ نشان دادن صف ها و صندوق ها نیستند برای اهمیت نقش اصلاح طلبان در انتخابات رژیم، کافیست فقط بطور نتزاعی و ذهنی تمامی انتخابات رژیم را بدون حضور و شرکت اصلاح طلبان تصور کنیم! تا روشن و ملموس گردد که بدون حضور اصلاح طلبان بیشک سرنوشت رژیم طور دیگری رقم میخورد! اصلاح طلبان درست در سر بزنگاه و پرتگاه هاست که به یاری رژیم می شتابند و ای بسا در آخر کار نیز سرنوشتی جز سرنوشت آخوندها در انتظارشان نباشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر