۱۳۹۵ خرداد ۵, چهارشنبه

پاسدار محمدعلی جعفری:پاسداران و بسیجی ها نخواهند گذاشت که "جریان های نفوذی غربگرا در ارکان نظام اسلامی" رخنه کنند



پاسدار محمدعلی جعفری، سرکرده سپاه پاسداران در سخنانی در حضور خامنه‌ای گفت: پاسداران و بسیجیها نخواهند گذاشت 'جریانهای نفوذی غربگرا در ارکان نظام ' رخنه کنند.
وی گفت: ”صاحبان تفکری خاص در داخل کشور با اتکا به بیگانگان و ارزشهای تمدن غربی در برابر ارزشهای دینی و فرهنگ اصیل ایرانی

سخن می‌گویند“.
وی با لحن تهدیدآمیزی گفت: سپاه پاسداران و بسیج این افراد را 'در ساحت سیاسی و فرهنگی کشور تحمل نخواهند کرد' و چنانکه این افراد بر مواضع خود اصرار بورزند و از خط ولایت فاصله بگیرند'به بلای گذشتگان گرفتار می‌شوند'.
به گزارش رادیوفرانسه محمدعلی جعفری، فرماندۀ کل سپاه پاسداران ایران، در سخنانی که در دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران و در حضور آیت الله علی خامنه ای ایراد کرد، گفت که پاسداران و بسیجی ها نخواهند گذاشت که "جریان های نفوذی غربگرا در ارکان نظام اسلامی" رخنه کنند.

فرماندۀ کل سپاه پاسداران، بی آنکه نامی از کسی ببرد گفت : "صاحبان تفکری خاص در داخل کشور با اتکا به بیگانگان و ارزش های تمدن غربی در برابر ارزش های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی سخن می گویند."
سرلشگر محمدعلی جعفری سپس "صاحبان این تفکر در داخل کشور" را تهدید کرد و گفت که سپاه پاسداران و بسیج این افراد را "در ساحت سیاسی و فرهنگی کشور تحمل نخواهند کرد" و چنانکه این افراد بر مواضع خود اصرار بورزند "به بلای گذشتگان گرفتار می شوند" که به گفتۀ سردار محمدعلی جعفری، "از خط مستقیم ولایت" فاصله گرفتند.
خود آیت الله خامنه ای در سخنرانی که دوشنبه سوم خرداد ماه در جمع نظامیان سپاهی و بسیجی در دانشگاه امام حسین ایراد کرد بار دیگر بر وظیفه و نقش کلیدی و تعیین کنندۀ سپاه پاسداران در حفظ و حراست از انقلاب و حکومت اسلامی و اهداف و آیندۀ آن تأکید کرد و گفت که کشور در همۀ ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اش متعلق به سپاه پاسداران و "جوانان مؤمن بسیجی" است. به همین خاطر رهبر جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران را به مقاومت در مقابل آمریکا و "دشمنان و خائنان داخلی" فراخواند که به گفتۀ او قصد دارند نظام اسلامی ایران را در مقابل آمریکا به زانو درآورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر