۱۳۹۵ خرداد ۱۰, دوشنبه

نیش و کنایه های رفسنجانی به خامنه ای؛آنان که کم کم صاحب بساطی شده‌اند توسط مردم کنار زده خواهند شد




روز یک شنبه 9خرداد ماه رفسنجانی در دیدار با شماری از به‌اصطلاح دانشجویان دانشگاههای استان فارس ضمن حمله به باند خامنه‌ای گفت: «جماعتی که یک اقلیت بسیار محدود هستند، در واقع، میدان‌دار افکار جامعه نیستند، بلکه با وصل کردن خود به
نهادهای تأثیرگذار کشور و به دست آوردن تریبونهای رسمی نظام، کم‌کم صاحب بساطی شد‌ه‌اند که البته مردم در هر زمان که فرصت مناسبی یافتند، آنان را کنار زده‌اند و باز هم چنین خواهند کرد»
آنان که کم کم صاحب بساطی شده‌اند توسط مردم کنار زده خواهند شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان فارس گفت: جماعتی که یک اقلیت بسیار محدود هستند، در واقع، میدان‌دار افکار جامعه نیستند، بلکه با وصل کردن خود به نهادهای تأثیرگذار کشور و به دست آوردن تریبون‌های رسمی نظام، کم‌کم صاحب بساطی شد‌ه‌اند که البته مردم در هر زمان که فرصت مناسبی یافتند، آنان را کنار زده‌اند و باز هم چنین خواهند کرد.

رفسنجانی درباره احتمال بهبود رابطه با آمریکا نیز گفت: در این شرایط اصلاً احتمالش هم نیست. وقتی رهبری مخالف باشند، آقای روحانی این کار را نمی‌کنند. حتی آن تلفنی که کردند، (تماس تلفنی روحانی و اوباما در آمریکا) در آنجا به ایشان فشار آمد که تلفن کردند.

رفسنجانی در باره بحران‌های آینده کشور (نظام) هم گفت: فعلاً که بحران بیکاری، گرانی و اختلافات‌داخلی نگران‌کننده است. از این که بگذریم الان در منطقه علیه ما جبهه گرفتند و این مسأله آسانی نیست. دست ما در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و یمن بند شده است و نمی‌توان به آسانی آنجا را رها کرد و ادامه‌اش هم واقعاً کار سختی است.

رفسنجانی در باره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده هم گفت: انتخابات یعنی توجه به رأی اکثریت ولی اگر دست‌های دیگری دخالت کنند، بحث‌ جداگانه است. نمی‌توانم حوادث و اتفاقات احتمالی را پیش‌بینی کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر