۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

ستایش ظریف از سركرده جنایتکار حزب الشيطان و گل گذاري بر سر قبر او از طرف روحاني



جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم آخوندی كه برخي محافل غربي او را مدره معرفي مي كنند، در نامه یی به حسن نصرالله، در رثاي مصطفی بدرالدین سرکرده جنایتکار حزب الله، شعبه لبناني سپاه پاسداران، او را «مردی بزرگ و خستگی ناپذیر» و «سراپا عشق و
شور و حماسه در دفاع از آرمانهای حق طلبانه اسلام» نامید و عبداللهيان معاون ظريف، به دستور روحاني «در راس يك هيأت امنيتي و سياسي» در مراسم تدفين او شركت كرد.
مصطفي بدرالدين كه در 35 سال گذشته عملیات تروریستی بیشماری را در كارنامه خود دارد، يكي از مسئولان كشتار نيم ميليون مردم بیدفاع سوریه به ویژه زنان و کودکان و آواره كردن 12 ميليون نفر دیگر از آنها به دستور شخص خامنه اي رهبر رژيم آخوندي است. وي به خاطر شركت در ترور رفيق حريري نخست وزير سابق لبنان از سوي دادگاه بين المللي جنايي تحت محاكمه قرار داشت.
چهار روز قبل از آن روحانی، رئیس جمهور فاشيسم ديني جنايتهای پاسداران در «جاي جاي افغانستان، عراق، سوريه، لبنان، فلسطين» را «رشادت و دلاوريهای سردار سليماني» توصيف كرد.
در ژوييه 2015 ظريف در ديدار با ديكتاتور سوريه در دمشق و حسن نصرالله در بيروت به تجليل از آنها به خاطر «مبارزه با تروريسم» و هماهنگي براي سركوب وكشتار مردم سوريه پرداخت و در ژانويه 2014 بر قبر عماد مغنيه سلف مصطفي بدرالدين اداي احترام كرد و تاج گل نثار آن نمود.
اين وقايع هيچ ترديدي باقي نمي گذارد كه قالب كردن ديپلومات تروريستي مانند ظريف به عنوان مدره از سوي هر دولت يا طرفي كه باشد هيچ دليلي جز توجيه معامله با فاشيسم آخوندي و امتياز دادن به اين رژيم از جيب مردم و مقاومت ايران ندارد و نتيجه آن نيز همدستي با اين رژيم در سركوب مردم ايران و ميدان دادن به تروريسم افسار گسيخته و جنگ افروزي آن در منطقه نيست. سياستي كه البته قادر به نجات اين رژيم از سرنگوني محتوم به دست مردم و مقاومت ايران نخواهد بود.
شورای ملی مقاومت ایران- كميسيون خارجه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر