۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

زندانی سیاسی علیرضا گلیپور:من بارها در دادگاه با فریاد بلند به قاضی صلواتی گفته ام من نه از تو و نه از رهبر دیکتاتورت حتی یک روز هم تقاضای آزادی و عفو نمیکنم



علیرضا گلیپور نشر خبر دروغین وزارت اطلاعات را تکذیب کرد
علیرضا گلیپور به صلواتی: من نه از تو و نه از رهبر دیکتاتورت حتی یک روز هم تقاضای آزادی و عفو نمیکنم ی: من نه از تو و نه از رهبر دیکتاتورت حتی یک روز هم تقاضای آزادی و عفو نمیکنم
تکذیب خبر دروغین درخواست عفو مندرج در روزنامه شرق توسط زندانی سیاسی علیرضا گلیپور


روز یکشنبه 26 اردیبهشت 95 روزنامه شرق در خبری از قول خانم آزیتا قره بیگلو وکیل زندانی سیاسی علیرضا گلیپور اعلام کرد که این زندانی سیاسی در دادگاه درخواست عفو داده است.
بدنبال آن علیرضا گلیپور ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد :
این خبر کذب محض و کار کثیفی است که وزارت اطلاعات برای تخریب چهره من کرده است. مطلقا چنین چیزی ،حرفی واقعیت ندارد و نه من و نه وکیلم چنین درخواستی نداده ایم.
من بارها در دادگاه با فریاد بلند به قاضی صلواتی گفته ام من نه از تو و نه از رهبر دیکتاتورت حتی یک روز هم تقاضای آزادی و عفو نمیکنم؛
اگر میخواستم درخواست عفو کنم با اینهمه علم و دانشی که دارم؛ سختی زندان را به جان نمی خریدم و با این حکومت درگیر نمی شدم و چهار سال بلاتکلیف در زندان نمی ماندم بطوری که الان حتی نمی توانند به من حکم بدهند.
من هیچوقت از این نظام و ولی فقیه آن نه عفو خواستم و نه درخواست دیگری کردم.

علیرضا گلیپور مبتلا به سرطان ریه است و با وضعیت جسمی وخیمی روبرو است. وی دچار عفونت شدید است و روزانه با خونریزی مستمر از ناحیه بینی دست و پنجه نرم می کند. در حال حاضر وی قادر به غذا خوردن نیست و همین موضوع به بیماری اش شدت می بخشد.
علیرضا گلیپور که عضو انجمن نخبگان بوده است ٫علاوه بر بیماری سختی که با آن مواجه است از جانب ماموران و عوامل وزارت اطلاعات و بازجویانش زیر فشار برای ندامت و توبه قرار دارد.
هفته گذشته بازجویانش به وی گفته اند حالا که تو درخواست عفو نمی دهی و توبه نمی کنی؛ ما آبرویت را می بریم و نمی گذاریم آبرویی برایت بماند که آزاد شوی . بدنبال این حرفهای عوامل اطلاعاتی نظام به آقای گلیپور؛ خبر دروغی که در روزنامه شرق ملاحظه می کنید منتشر شده است.
این عمل زشت فقط برای تخریب چهره این زندانی جوان و عضو انجمن نخبگان است که 4 سال است بلاتکلیف و زیر شکنجه و بازجویی قرار دارد.
نه به زندان - نه به اعدام این کار را محکوم کرده و خواستار توقف فشارهای روحی - روانی بر روی این زندانی سیاسی است و از عموم وجدانهای بیدار حقوق بشری خواستار تلاش برای آزادی وی می باشد.
نه به زندان - نه به اعدام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر