۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

تلفات گسترده پاسداران رژیم ایران در جنگ علیه مردم سوریه



روز چهارشنبه 22اردیبهشت 95 وزیران خارجه فرانسه، آلمان، اوکراین و روسیه در برلین دیدار کردند تا درباره راههای پیشبرد موافقتنامه مربوط به شرق اوکراین گفتگو کنند. پیش از این دیدار فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان گفته بود او برای برگزاری انتخابات محلی در شرق اوکراین که توسط روسیه و شبه‌نظامیان جدایی طلبان وابسته به آن اشغال شده است، تلاش می‌کند. این انتخابات به‌دلیل کارشکنی
شبه‌نظامیان به تعویق افتاده است.

به دنبال تجاوز روسیه به اوکراین، اتحادیه اروپا تحریمهایی را علیه مسکو وضع کرد که این تحریمها حدود دو ماه دیگر به پایان می‌رسد مگر این‌که مجدداً تمدید شود.

افزایش شمار تلفات پاسداران در جنوب حلب، هلاکت ۵۰پاسدار
تلفات پاسداران و عناصر سپاه تروریستی قدس رژیم ایران در سوریه روز به روز افزایش می‌یابد. منابع رژیم ایران فاش کردند بیش از 50تن از پاسداران و عناصر سپاه قدس در جنگهای جنوب حلب در طی فقط دو روز به هلاکت رسیده‌اند. این بزرگترین آماری است که منابع رژیم ایران از زمان دخالت آشکار نظامی در سوریه به آن اعتراف می‌کنند.
سپاه پاسداران مازندران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شماری از عناصر آن در نبردهای شدید در جنوب حلب کشته شده‌اند. این بیانیه به تلفات واقعی پاسداران در سوریه اشاره‌یی نمی‌کند. همچنین از عناصر خود می‌خواهد که به خبرهای دیگر درباره آمار پاسداران کشته شده که رسانه‌ها منتشر می‌کنند، توجه نکنند. این بیانیه به صراحت می‌گوید پاسداران رژیم ایران، جنگ نیابتی را در سوریه به پیش می‌برند.
پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران هدایت جنگ در حلب و مناطق دیگری در سوریه را به‌طور کامل بر عهده‌دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر