۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

تعیین وثیقه ۷۰ میلیون تومانی برای زندانی سیاسی سابق رسول بداقی



زندانی سیاسی سابق رسول بداقی که بعد از تحمل هفت سال زندان، روز نهم اردیبهشت آزاد شده بود، روز یکشنبه 19اردیبهشت هنگام ملاقات با زندانی سیاسی محمود بهشتی لنگرودی در بیمارستان هزارتختخوابی تهران مجدداً دستگیر شد. وی روز دوشنبه 20اردیبهشت در بازپرسی زندان اوین با وثیقه 70میلیون تومانی مواجه شد.

رژیم آخوندی که از گسترش حمایت از زندانیان اعتصابی وحشت دارد با دستگیری رسول بداقی و تعیین وثیقه سنگین 70میلیون تومانی می‌خواهد فضای رعب و وحشت را حاکم کند. اما این اقدام تنها بر خشم و اعتراض مدافعان حقوق معلمان و کارگران افزوده است.


مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوند‌ی، رسول بداقی را که برای ملاقات با زندانی سیاسی محمود بهشتی لنگرودی به بیمارستان هزار تخت خوابی رفته بود، مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت و به زندان اوین منتقل کردند.

رسول بداقی فعال صنفی معلمان که بعد از تحمل هفت سال زندان، نهم اردیبهشت آزاد شده بود، روز یکشنبه 19اردیبهشت هنگام ملاقات با زندانی سیاسی اعتصاب‌غذا کننده محمود بهشتی لنگرودی در بیمارستان، دستگیر شد. وی روز دوشنبه 20اردیبهشت در بازپرسی زندان اوین حاضر و با وثیقه 70میلیون تومانی مواجه شد.

لازم به یادآوری است: محمود بهشتی لنگرودی، معلم زندانی که در اعتصاب‌غذای خشک به‌سر می‌برد، از صبح روز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ درپی وخامت حالش از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده‌است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر