۱۳۹۵ فروردین ۳۰, دوشنبه

پدر حسین رونقی خامنه ای را مسئول جان فرزندش خواند



پدر حسین رونقی خامنه ای را مسئول جان فرزندش خواند
كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 29فروردين: در پی وخامت حال حسین رونقی ملکی در بیست و دومین روز از اعتصاب غذای فرزندش اعلام کرد: خامنه ای به‌عنوان رهبر کل قوا مسئول جان فرزندم است. اگر برای پسرم مشکلی ایجاد شود رهبر ایران در برابر خدا هم باید پاسخگو باشد. چطور با یک انسان بی‌گناه این‌طور رفتار می‌کنند؟


سپاه پاسداران فرزندم را بازداشت کرد، زیر شکنجه از وی اعتراف گرفتند، کلیه‌هایش را از دست داد و حالا بازهم بی‌قانونی اعمال می‌شود! برای فرزندم عدم تحمل کیفر صادرشده است، چطور حتی دادستان کشور پاسخگوی ما نیست؟
پزشک متخصص بهداری زندان اوین، ضمن تأکید بر وخامت حال حسین رونقی، خواستار اعزام وی به بیمارستان خارج از زندان شده است اما مسئولین قضایی همچنان از آزادی حسین رونقی ملکی خودداری می کنند.
روز سه شنبه ۱۷ فروردین‌ماه، حسین رونقی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام گشته بود. پزشک شخصی حسین رونقی ضمن اشاره به وضعیت نامساعد این زندانی، اعلام کرد که در صورت ادامه اعتصاب غذا، مشکلات جدی برای کلیه و معده‌ی وی پیش خواهد آمد و او می‌بایست هر چه سریع‌تر برای درمان و رسیدگی پزشکی در بیمارستان بستری شود. با این‌حال مأموران زندان حسین رونقی را به زندان اوین بازگرداندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر