۱۳۹۵ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

افشین بایمانی :تبریک به دادگاه صالحه امریکا



امروز پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 زندانی سیاس افشین بایمانی پس از شنیدن خبر پرداخت دو میلیارد دلار از داراییهای ایران به قربانیان آمریکایی حکومت ایران نامه ای منتشر کرد .در قسمتی از این نامه میخوانیم :خوشحالم که با اجرای این حکم مبلغ دو میلیارد دلار از پولهایی که قرار بود توسط رژیم ایران برای خرید بمب و موشک هزینه شود و بر سر جوانان و کودکان سوری بریزد دیگر نمی شود.


متن نامه به این شرح است :

از خبرها آمده است که دیوان عالی امریکا مبلغ دو میلیارد دلار از دارایی های ایران را توقیف و به قربانیان امریکایی هایی که توسط ایادی رژیم آخوندی ترور شده بودند پرداخت کرد. من افشین بایمانی که بیش از 16 سال خودم در زندان و خانواده ام در بیرون از زندان گروگان این موجودات شیطان صفت هستیم با تمام پوست و استخوانم این موجودات را تجربه کرده ام و از همین جا به دستگاه حاکمه دادگاهی که دست به چنین کار پسندیده ای زد، دست مریزاد می گویم و در مقابل حکم به حقی که داده اند سر تعظیم فرو می آورم و از همین نقطه از تمام وکلایی که خارج از کشور دادگاه های مستقل بین المللی شکایت بکنند به همه آنها وکالت تام می دهم که از حقوق این جانب و خانواده ام که بیش از 16 سال در اسارت و گروگان به سر می بریم اقامه دعوی بنمایند باشد که ما هم که بیشتر از تمام افراد جهان از دست این آخوندهای ظالم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ایم همانند پرونده فوق به حق خودمان برسیم. و اضافه می کنم پیش از پیش هر حقوقی که از اموال دزدی آخوندها که در حال حاضر در کشورهای غربی بلوکه شده است به صاحبان واقعی آنها که همان مردم سیل زده خوزستان و ... هستند استرداد شود.
خوشحالم که با اجرای این حکم مبلغ دو میلیارد دلار از پولهایی که قرار بود توسط رژیم ایران برای خرید بمب و موشک هزینه شود و بر سر جوانان و کودکان سوری بریزد دیگر نمی شود.
افشین بایمانی زندانی سیاسی زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج) - یکم اردیبهشت 1395

رونوشت به دادگاه های عالی امریکا
سازمان ملل
اتحادیه اروپا
دادگاه بین المللی لاحه و ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر