۱۳۹۵ فروردین ۲۸, شنبه

استقبال از محکومیت رژیم ایران در کنفرانس اسلامی و فراخوان به اخراج آن



مقاومت ایران از محکومیت ”دخالتهای رژیم ایران در امور داخلی کشورهای منطقه و دیگر کشورهای اسلامی“ و ”ادامه حمایت این رژیم از تروریسم“ در بیانیه پایانی اجلاس سران کنفرانس کشورهای اسلامی در استانبول استقبال می‌کند و آن را یک قدم ضروری و مثبت در مقابله با صدور بنیادگرایی و تروریسم که منطقه را در بحران فرو برده ارزیابی می‌کند. اما تجربه نشان داده است که لازمه عقب راندن این رژیم بحران‌زده ضداسلامی از سیاستهای تجاوزکارانه‌اش یک رویکرد قاطع و همه‌جانبه
است. موضع‌گیری کنفرانس اسلامی در روز ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل) باید با اخراج این رژیم از کنفرانس و دادن کرسی ایران به مردم و مقاومت ایران و حمایت از خواست آنان برای سرنگونی این رژیم تکمیل شود.

اجلاس سران کشورهای اسلامی هم‌چنین «حزب‌الله و اعمال تروریستی آن در منطقه و حمایتش از جریانها و گروههای تروریستی را که امنیت و آرامش کشورهای عضو کنفرانس اسلامی را متزلزل کرده است، محکوم کرد».

این بیانیه در حالی صادر شد که روحانی رئیس‌جمهور و جواد ظریف وزیر خارجه و دیگر سرکردگان رژیم آخوندی در روزهای گذشته با تمام قوا تلاش کردند بندهای فوق را از بیانیه پایانی این اجلاس حذف کنند، اما وقتی با پاسخ قاطع سایر کشورها مواجه شدند، روحانی با سرافکندگی در جلسه پایانی کنفرانس شرکت نکرد.

موضع‌گیری کنفرانس اسلامی مبین انزجار کشورها و مردم منطقه و جهان اسلام علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران است که برای ادامه بقای خود در اساس به صدور تروریسم و بنیادگرایی متکی است. آخوندهای حاکم به‌دنبال عقب‌نشینی اجباری از بمب اتمی و در محاصره بحرانهای اجتماعی و اقتصادی و تضادهای درونی خود، برای به تأخیر انداختن سرنگونی محتوم رژیم شان بیش از پیش خود را نیازمند دست‌اندازی به کشورهای منطقه یافته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر