۱۳۹۵ فروردین ۲۶, پنجشنبه

لغو سخنرانی احمدی‌نژاد و دو وزیر سابق اطلاعات و آموزش و پرورش



لغو سخنرانی احمدی‌نژاد و دو وزیر سابق اطلاعات و آموزش و پرورش
روز چهارشنبه 25فروردین 95 سخنرانی احمدی‌نژاد در شهر ملارد به‌دلیل «مخالفت» فرمانداری در این شهر لغو شد. همزمان از سخنرانی حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در دانشگاه آزاد

شمال تهران ممانعت به عمل آمد. حمید حاجی بابایی، وزیر سابق وزیر آموزش و پرورش، نیز اجازه سخنرانی در اهواز پیدا نکرده است.
خبرگزاری حکومتی فارس خبر داد: حاجعلی بحری رئیس کانون فرهنگی مسجد جامع ملارد که برگزار کننده مراسم سخنرانی احمدی‌نژاد بود گفت: به‌دلیل «مخالفت» فرمانداری با این سخنرانی در «گلزار شهدا»، این کانون مراسم را به «زمان دیگری موکول» کرده است.
به گفته بحری، قبل از لغو سفر احمدی‌نژاد به ملارد «بنرهای اطلاع‌رسانی این سخنرانی از سطح شهر جمع‌آوری شده بود.
مجتبی شاه قلیان معاون سیاسی فرمانداری در شهرستان ملارد از لغو سخنرانی احمدی‌نژاد دفاع کرد. وی گفت که «قبل از اخذ مجوز » این مراسم، بنرهای اعلام برنامه در شهرستان نصب شده بود «در حالی‌که نصب بنر در سطح شهر نیازمند دریافت مجوز از سوی شهرداری است که این مجوز هم دریافت نشده بود».
اخیرا اکبر ترکان مشاور ارشد حسن روحانی از احمدی‌نژاد به‌عنوان «یک مهره سوخته» نام برده و گفته که دوره او «تمام شده‌ است».
در روزهای گذشته گزارش‌هایی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از احمدی‌نژاد منتشر شده و غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده که این پرونده «در مرحله تحقیق مقدماتی» است.
ممانعت از سخنرانی مصلحی در دانشگاه آزاد در شمال تهران
همزمان با انتشار گزارش‌ها درباره تعویق سخنرانی احمدی‌نژاد در ملارد، خبرگزاری حکومتی تسنیم اعلام کرد مقامهای دانشگاه آزاد تهران ـ شمال با سخنرانی حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در این دانشگاه «مخالفت» کرده‌اند و این سخنرانی لغو شده است.
این خبرگزاری به‌نقل از یکی از مقامهای بسیج دانشجویی که نام او اعلام نشده نوشت که «از شب گذشته مسئولان واحد دانشگاه آزاد در تماس با مسئولان بسیج خواستار لغو برنامه شدند.

به گفته این عضو بسیج، روز چهارشنبه فضای دانشگاه «به‌دلیل افزایش تعداد نیروهای حراست امنیتی شده بود» و در ‌نهایت این سخنرانی لغو شد.
لغو سخنرانی حاجی بابایی
خبرگزاری حکومتی ایرنا روز 25فروردین 95 خبر داد: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز از لغو سخنرانی حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش از سوی شورای تأمین این شهرستان خبر داده است.
علی مظفری درباره دلیل لغو این برنامه که قرار بود شامگاه چهارشنبه در مسجد ارشاد اهواز برگزار شود گفته است: «این برنامه با هدف حمایت از نامزدهای اصول‌گرای مجلس ترتیب داده شده بود و با توجه به این‌که تبلیغ پیش از موعد
مقرر خلاف قانون است این مراسم لغو شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر