۱۳۹۵ فروردین ۲۸, شنبه

نامه زندانی سیاسی علی معزی به فدریکا موگرینی در مورد سفر وی به تهران

 
زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی طی نامه‌یی به فدریکا موگرینی که هم اکنون در تهران به‌سر می‌برد، خطاب به وی نوشت:
خانم موگرینی مسئول محترم سیاست خارجه اتحادیه اروپا
بدینوسیله همزمان با ورود شما به کشور ما اظهار می‌دارم که در ایران ما اعدامها، زندانها، محکوم به شلاق و چوبه‌های دار برای ایجاد رعب و وحشت هم‌چنان برقرار است. زندانیان سیاسی از فعالین حقوق‌بشری گرفته تا کارگران معلمان و سایر معترضان تا زندانیان عقیده و مرام همه گرفتارند و در میان آنها زندانیان سیاسی سالمند با بیماریهای صعب‌العلاج تا آنها که خود و همسرانشان به زندان افتاده و فرزندانشان در بیرون بی‌سرپرست مانده‌اند دیده می‌شود.
آمد و رفت و نشست و برخاست مقامات اروپایی با سران جنایتکار تهران و معامله و مدارا با آنها دست این جنایتکاران را در داخل برای کشتار و سرکوب بازتر می‌کند و از سوی دیگر معضلات هر چه عمیق تری را روی دست جامعه بشری می‌گذارد.
هم‌چنانکه تا کنون چنین بوده است. همین چهارشنبه13آوریل پیش پای ورود نخست وزیرکشور شما به ایران هشت نفر را در زندان گوهردشت کرج بدار آویختند در چند استان و شهرستان دیگر هم همینطور، همه اینها برای ایجاد جو رعب و وحشت می‌باشد.
سر کار عالی به هر منظوری که به ایران می‌آیید جدا از شما می‌خواهم که اصرار داشته باشید ساعتی را به دیدار با امثال ما زندانیان سیاسی اختصاص دهید.
آخر این کدام منافع و مصالح است که مدارا و معامله با این سیستم فاسد و مخل بشریت را توجیه نماید و مجوز سرکوب و کشتار و شرارت را تولید کند.

با بهترین آرزوها برای آزادی و عدالت.
زندانی سیاسی علی معزی.
زندان اوین. 27فروردین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر